Kæledyr sover isengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Mortil223

Ja da

men ikke i tremme sengen, i vores flyder de gerne ud - og er mere end velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde hund som barn og den sov aldrig i sengene eller i soveværelserne i det hele taget. Den kom heller ikk i sofaen. det syntes jeg var dejligt. Hadede selv at være hos folk hvor sofaer, dyner og senge var besat agf hundehår/kattehår og lugtede af det. Har det stadig sådan og kan faktisk ikk få mig selv til at sidde i mine bedsteforældres sofa af samme grund  Den er SÅ nusset og ser "fedtet" ud, efter hundene. 

Anmeld

22. marts 2014

B&J

vores dyr kan da gå med der ind når vi er der inde ellers ikke......

gider personligt ikke hvis de får lopper eller orm eller noget i den dur...

men ja det er dejligt at have sine dyr omkring sig. men vores hund snorker som en vold voksen bjørn så det vil vi ikke kunne sove fra jo måske i længden.

vores kat vil leje om natten og der vil jeg altså sove

Anmeld

22. marts 2014

et-ønske

Jeg har svaret, nej de må egentlig ikke men gør det nogle gange alligevel
Vi har to hunde, og den mindste af dem er så lille og snedig at hun nogle gange kommer om natten uden vi opdager det
Hmmmm børnene kalder dem selv ind og de ligger og hygger om morgenen - det generer mig ikke, synes bare det er skønt at de glade ved dyrerne

Anmeld

22. marts 2014

Kris89

StineW79 skriver:

Ja jeg har jo en times kørsels hver vej på arbejde, hvilket betyder at jeg høre ret meget radio. Den anden dag, var der en debat om, om kæledyr måtte sove i sengen, og meningerne var mange.

Her må kattene gerne sove i vores seng, men vil ik ha at de sover i ungernes. Hva med jeres kæledyr, må de sove i jeres senge? Vh stine

vi har en labrador/kleinermünsterlænder blanding og han ejer halvdelen af sengen (mindst).

Elsker at putte ved ham - hader hundehårene, men hader også de hår der ligger alle andre steder i huset det er ulempen ved hund som man jo desværre må tage med...

men synes bare det er SÅÅÅÅ hyggeligt at putte med ham

håber han når Jacob får en alm seng vil putte med ham også Håber sådan de bliver bedste venner de to

han ligger ikke i tremmesengen ved ham nu - tror ikke han mener der er plads nok   - ej han har nu aldrig prøvet at hoppe over til ham. tror han nyder at have os for sig selv når Jacob er puttet... Han bliver i hvert fald træt af det hvis Jacob også skal være i sengen, så han skal tage fodenden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

De er nemlig mega snedige, de små banditter! X

Wow så lige hvilken gang volapyk, jegfik skrevet før - godt.du kan læse autocorrect

Men ja, de er vildt snedige svære at blive sure på.

X

Anmeld

22. marts 2014

Enskønhed14

Min hund må godt sove i min seng, men må ikke være i sofaerne.

han er så dejlig at han kun lige hopper og og tjekker om jeg ligger godt også putter han 5 minutter hvor efter han hopper ned og smider sig ved siden af 

Anmeld

22. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har en lille kat. Han sover hver nat i min fodende. Jeg synes det er super hyggeligt at han vil. Man kan dog tydeligt se det på lagnet men så skifter vi det bare det oftere. Han må ikke sove i vores kommende babys seng. Så jeg håber at vi kan få lært ham forskellen.

Anmeld

22. marts 2014

wamse

Vi har en gravhund, og han må godt sove i sengen og komme op i sofaen

Anmeld

22. marts 2014

Masig

Her må de gerne sove i min seng (ikke i kærestens side). Katten sover der hver nat (dog kun nede i fodenden, vil ikke have hende oppe ved hovedet), hunden kommer en sjælden gang lige op og putter 5-10 min og hopper så ned igen...

Nu sover vores dreng i tremmeseng, så hunden kan ikke komme op. Katten må egentlig ikke, men da der er åbent ind til hans værelse om dagen, hænder det at hun lægger sig derind. Men aldrig mens han selv ligger der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.