Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Ayasmor

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Tager dælme hatten af for jer, der kæmper så meget
Vi har rigtig heldige. Vkigik i gang i midten af december med at prøve og jeg fik ikke min mens i jan, men derimod en positiv test
Krydser fingrer for, at det snart lykkes jer
Hilsen Sara 14+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Enskønhed14

Ved mig gik der 14 dage fra jeg smed p-piller og antidepressive til der var 2 meget klare streger

Anmeld

19. marts 2014

ønskebørn74

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Næsten 11 år inden det var en graviditet der gav levende børn.. Fik så også tvillinger.. 

Anmeld

19. marts 2014

Clisolka

3 mrd. første gang - og 4 mrd. med lillebror 

Anmeld

19. marts 2014

GUSO

2 mdr første gang og 1 anden

Anmeld

19. marts 2014

misslea

Tullemulle skriver:

Med vores første tog det ca. 2,5 mdr...

Denne gang stoppede jeg med p-piller i midt juli, og fik aldrig mens... Er blevet gravid ca 14 dage efter p-pillestop.... 

Rigtig meget held held og lykke 

Anmeld

19. marts 2014

Maja!

Alle gange i første hug! Dog mistede jeg to gange inden det blev til en levende baby, men her anden gang var det også i første hug.. Utroligt heldigt  

Anmeld

19. marts 2014

stjernehimmel

Første forsøg som endte i en bio...

Vi har ikke haft held siden...(bio i august 2013)

Anmeld

19. marts 2014

Emisoph

Et år fra p-pillestop til første graviditet, den endte desværre i en MA.
Derefter gik der 2 år og 7 måneder før jeg blev gravid igen og indtil videre går det som det skal (17+4)

Anmeld

19. marts 2014

pearly

Uofficielt havde vi prøvet siden juli 2011, officielt prøvede vi fra september 2013, og havde positiv graviditetstest i november 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.