Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

hverken da jeg ventede min søn eller denne gang har vi direkte forsøgt, vi har mere været "vi dropper beskyttelsen og så ser vi tiden an..."

det blev til en graviditet efter fem mdr. som desværre endte i en SA, men da vi fik lov til at gå i gang igen gik der to mdr. før jeg blev gravid med min søn...

Denne gang gik der fem mdr. fra jeg fik fjernet spiralen og til jeg stod med en positiv test...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonymo

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Vi blev gravide i første hug

Anmeld

19. marts 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

De første 2 kom i første forsøg.
Nu er vi i 4cyklus så vi håber.

Men kan godt sætte mig ind i dine tanker syntes selv vi har prøvet længe når nu de andre skete i første forsøg.

Men den skal nok komme.

Anmeld

19. marts 2014

Thereseh

Tullemulle skriver:

Nummer 1 tog 3 måneder

Nummer 2 har taget 2 måneder

Jeg krydser fingre for at jeres projekt baby snart lykkes 

Anmeld

19. marts 2014

et-ønske

Med nr 1 tog det ca et år, da vi havde forsøgt i 8 mdr, fandt min læge ud af at jeg har pco - fordi jeg havde kraftige blødninger. Kom på sygehuset og efter en omgang pergotime (hormonbehandling) var jeg gravid

Denne gang har det taget to år, blev gravid med tvillinger i første IUI forsøg

Anmeld

19. marts 2014

Mitlivsommooor

Tullemulle skriver:

Ved os var den der i første forsøg!

Anmeld

21. marts 2014

AnneBJ

1. gang 3 mdr.
2. gang 6 mdr. - endte i SA
er på 10. cyklus nu uden held so far!

Anmeld

21. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Tullemulle skriver:

1. Gang - Vi gik igang i april og jeg stod med en positiv test i august.

2. Gang - Vi gik igang i februar og stod med en positiv test sidst i starten af april.

3. Gang - Vi gik igang i december og stod med en positiv test i januar.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. marts 2014

miss freja

Første gang blev jeg gravid i 3. Cyklus, og her anden gang blev jeg gravid i 6. cyklus 

Pøj pøj med jeres pb 

Anmeld

22. marts 2014

Isabella_mor

Første gang var jeg allerede gravid da vi planlagde at vi ville prøve, så fandt jeg ud af det ca en uge efter vi havde snakket om det. Og der var jeg jo så 5 + et eller andet. 

Her anden gang, jamen der skete det sådan set den dag vi sagde til hinanden at nu skulle vi lave en baby. Så der har ikke været noget langt forløb med projekt baby. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.