Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang? Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hos os tog det 2 år. Der er intet fysisk galt med os, men jeg endte med at blive gravid ca den dag vi flyttede, så det var nok det han ventede på
For os tog det 1,5 år første gang, men den graviditet lykkes ikke. Et halvt år efter med inseminering - så i alt 2 år
Tullemulle skriver: Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang? Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle
Hej
Først vil jeg sige held og lykke med jeres projekt
Her stoppede jeg på P-piller d. 24/6. Fik selvfølgelig mens lige efter. Men den efterfølgende mens kom først 4. september, og stod med en positiv test d. 16/11.
Det tog 5 måneder men kun 3 cykluser, da den første mens lod vente på sig. Vi har været nogen af de heldige
Her tog det 3 måneder,
Michelle21 skriver: Her tog det 3 måneder,
Tak for alle jeres svar ! uhh nogle er bare super heldig Det er godt nok ved at være hårdt at holde modet oppe
Tullemulle skriver: Tak for alle jeres svar ! uhh nogle er bare super heldig Det er godt nok ved at være hårdt at holde modet oppe
Det kan jeg godt forstå, men det skal nok komme til jer også
Michelle21 skriver: Det kan jeg godt forstå, men det skal nok komme til jer også
Tak håber jeg virkelig også
I første "hug" alle tre gange. Vi må have været enormt fertile eller meget heldige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128