Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

IdasSmor

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Her skete det i 2 cyklus  Så føler mig meget velsignet 

Sender masser af god energi og  Videre til jer der prøver !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Tullemulle

Dejligt at høre fra jer tak skal i have

Anmeld

18. marts 2014

Papillon

Stoppede på p-piller i slutningen af august 2012, vi begyndte så at forsøge en måned senere, da jeg havde haft den første rigtige menstruation. Stod endelig med en positiv test oktober 2013.

Så et år - og det føltes som lang tid

Anmeld

18. marts 2014

N1

Første gang i 1. forsøg

og anden gang i 2. forsøg

Anmeld

18. marts 2014

sara4

Med første barn tog det 1 år.

med andet barn som jeg venter nu (er i uge 33) tog det 2 måneder.

Anmeld

18. marts 2014

FruStolpe

3 måneder begge gange

Anmeld

18. marts 2014

modesty

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Små to år. Startede i fertilitetsbehandling efter lidt over et år og blev gravide i 4. forsøg. 

Anmeld

18. marts 2014

MetteS81

Det tog ca 1 år + en uge begge gange 

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Vi var 4½ måned om at lave vores første. En måned efter hun blev født, aftalte vi at droppe p-pillerne og lade nummer to komme som h*n nu ville - ooooog vi venter stadig 

Vores datter er født i Maj 2013, så indtil videre er vi oppe på 10 mdr. uden held.

Anmeld

18. marts 2014

Tvebakken

- 3. Forsøg
- 1. Forsøg
- 2. Forsøg
- lidt svært med den sidste, da vi ikke sådan rigtig prøvede, men der gik vel en 3-4 måneder, og så skete det den cyklus, hvor jeg troede det ville have været umuligt.

Så vi priser os lykkelige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.