Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullemulle skriver: Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang? Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle
Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang? Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle
Her skete det i 2 cyklus Så føler mig meget velsignet
Sender masser af god energi og Videre til jer der prøver !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at høre fra jer tak skal i have
Stoppede på p-piller i slutningen af august 2012, vi begyndte så at forsøge en måned senere, da jeg havde haft den første rigtige menstruation. Stod endelig med en positiv test oktober 2013.
Så et år - og det føltes som lang tid
Med første barn tog det 1 år.
med andet barn som jeg venter nu (er i uge 33) tog det 2 måneder.
3 måneder begge gange
Små to år. Startede i fertilitetsbehandling efter lidt over et år og blev gravide i 4. forsøg.
Det tog ca 1 år + en uge begge gange
Vi var 4½ måned om at lave vores første. En måned efter hun blev født, aftalte vi at droppe p-pillerne og lade nummer to komme som h*n nu ville - ooooog vi venter stadig
Vores datter er født i Maj 2013, så indtil videre er vi oppe på 10 mdr. uden held.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128