Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

*Mor Til Albert*

6 måneder her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

LinLin

1.: 8 mdr
2: 4 mdr/(sa/ma 11+0)
3: 3 uger
4:en ups'er
5: 8mdr (sa 14+4)
6: 2 mdr (syv mdr efter efter sa'en)

Anmeld

18. marts 2014

Lrm

4mdr.  Første gang..

2,5mdr. Anden gang, ende med en spontan abort

Prøver nu igen, er igang med første cyklus efter aborten.

Anmeld

18. marts 2014

Karla

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Her tog det 18 måneder

Anmeld

18. marts 2014

Elvers

Vi er heldige at være blevet gravide i første forsøg begge gange

Anmeld

19. marts 2014

Babydrøm

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Vi er igang med pb på 8 mdr. Det er vores første. Men han er meget udearbejdende, så det gør det lidt sværere, desværre 

Håber både du og jeg snart er heldige 

Anmeld

19. marts 2014

mogms

Tullemulle skriver:

Smed p-piller i juli - gravid i okt, sa i nov/dec.

Kunne ikke teste positiv æl før i feb.

Gravid nu i marts.

Så har prøvet siden juli 2013. Så et lille år.

Anmeld

19. marts 2014

M &.I

øhh ved om man skal skrive om p-piller..... jeg har aldrig brugt p-piller kunne aldrig finde ud af det jeg blev gift 2008 derfra forsøgt vi at blive gravid men desværre det lykkes ikke mig jeg blev gravid 3 gang og miste dem 3 gang i 2010, blev gravid igen 2011 og heldigvis lykkes vi første gang fik skøn dreng 2012 

Anmeld

19. marts 2014

Mariam90

Tullemulle skriver:

Samme måned. Nåede at fjerne pstav o mensen kom efter et par dage og positiv test samme måned. 

Held og lykke med det 

Det er så forskelligt. 

Anmeld

19. marts 2014

Sjwf

Her tog det 4 mdr, havde regnet med at der nok gik noget længere tid da jeg havde været på p-piller omkring 7-8 år men smed dem i august og november var den positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.