Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Mmy87

Hos os tog det 1 år og 3 måneder med den første, og er nu 22+5
Efter et år og 2 mdr gik jeg til lægen, men intet var galt, glemte pb lidt så det ikke fyldte i hverdagen. Og så en lille måned efter stod jeg med en positiv test i hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Louisejulia

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Hos os blev jeg gravid i første hug  

Anmeld

22. marts 2014

Camillaal

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Jeg stod med tre positive tests i 2. cyklus på trods af PCOS.. 

Krydser alle mine lemmer for at der også snart er en lille blypper til jer! 

Anmeld

28. marts 2014

Pauline80

Her tog det ca. 5 måneder, så egentlig ret hurtigt efter 15 år på p-piller
Er nu 26+4 med prinsessen

Anmeld

28. marts 2014

M&N

Tullemulle skriver:

7 måneder med begge. Er igang med at ruge på nr 2

Anmeld

28. marts 2014

lineog4

1. Gang var en ups på p-piller

2. Gang 2. Måned uden p-piller men første måned hvor vi ikke stod af i roskilde

3. Gravid positiv test 3 mnd efter fødsel

4. Gang en ups på p-piller

Så lige fertiliteten kan jeg ikke klage over

Anmeld

28. marts 2014

Købmagerkonen

Jeg smed p-pillerne i slutningen af august og blev allerede gravid i 2. cyklus. Lykken varede dog kort da jeg havde en SA ca 6+6.

Nu er der gået et halvt år siden vi startede og jeg er inde i en cyklus der indtil videre er på 62 dage. Jeg har fået henvisning til gynækolog hvor jeg skal undersøges for mulig PCO eller endometriose.

jeg håber snart der er bid for alle os der ønsker graviditet

Anmeld

28. marts 2014

Ayasmor

Første gang var det ikke planlagt, så det skal jeg ikke kunne sige. Denne gang var den der i første forsøg og jeg er nu 15+6
Sender lidt babyklister jeres vej

Anmeld

28. marts 2014

Vivienne

Tullemulle skriver:

Jeg blev gravid i løbet af to uger. Var selv overrasket over at det gik så stærkt. Men overlykkelig

Anmeld

28. marts 2014

M (:

Tullemulle skriver:

Det lykkedes i første forsøg.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.