Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2014

Bertris

første gang, var det i tredje cyklus, anden gang, i anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2014

Moar2011

vi fik den i første forsøg

Anmeld

2. april 2014

liten-mamma

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Første gang var 2 eller 3 gang jeg havde sex med min daværende kæreste (fik en abort) 

Anden gang gik der 3 uger

Anmeld

2. april 2014

misslea

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

1. Gang = 2,5 mdr

2. Gang = 2 uger

så vi har været heldige må man sige.... Håber det snart lykkes for jer 

Anmeld

3. april 2014

Rødhætte

Tullemulle skriver:

Første gang tog det 6-7 mdr. 

Anden gang 3 mdr.

For du snart står med de gyldne streger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.