Hvor lang tid tog det jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

Mama85

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

For det første held og lykke med jeres projekt, håber at det snart lykkedes for jer. Her har vi 2 børn, og de blev til ved første hug begge 2. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Tullemulle

Jeg er gravid ! Årh

Anmeld

2. april 2014

M &.I

Tullemulle skriver:

Jeg er gravid ! Årh

det ser ud til at du ikke er glad???

ja men tillykke

Anmeld

2. april 2014

Tullemulle

Stolt Mor skriver:

det ser ud til at du ikke er glad???

ja men tillykke

Jo ! Jeg er over MEGA lykkelig ! 

Anmeld

2. april 2014

M &.I

Jo ! Jeg er over MEGA lykkelig ! 

Stor Tillykke yehhh glad for at høre du er gravid

Anmeld

2. april 2014

FogL

Jupiter skriver:

Vi var 4½ måned om at lave vores første. En måned efter hun blev født, aftalte vi at droppe p-pillerne og lade nummer to komme som h*n nu ville - ooooog vi venter stadig 

Vores datter er født i Maj 2013, så indtil videre er vi oppe på 10 mdr. uden held.

Fuldstændig det samme her - det tog dog godt 7 mdr med den første, og hun er 25 måneder nu.. Så 2 år og nada... Fik mens re hurtigt efter fødsel!

Anmeld

2. april 2014

Jupiter

Freyjasmor skriver:

Fuldstændig det samme her - det tog dog godt 7 mdr med den første, og hun er 25 måneder nu.. Så 2 år og nada... Fik mens re hurtigt efter fødsel!

Årh det er også lang tid

Jeg troede også vi skulle arbejde læææænge for nr. 2 - men jeg tog en positiv test forleden, så hvis alt går godt bliver der 19 måneder mellem vores.

Det synes jeg er okay

Krydser fingre for at jeres nr. 2 også er lige på trapperne

Anmeld

2. april 2014

FogL

Jupiter skriver:

Årh det er også lang tid

Jeg troede også vi skulle arbejde læææænge for nr. 2 - men jeg tog en positiv test forleden, så hvis alt går godt bliver der 19 måneder mellem vores.

Det synes jeg er okay

Krydser fingre for at jeres nr. 2 også er lige på trapperne

Ja det lyder som et dejligt mellemrum!

Håber også snart det lykkes!

Anmeld

2. april 2014

EKBJ

Tullemulle skriver:

Hej. Jeg vil bare lige høre jer gravide kvinder, hvor lang tid havde i prøvet på pb indtil det lykkedes for jer at blive gravide ? Også til jer der stadig prøver, hvor lang tid har i været i gang?  Jeg har personligt selv været i gang med pb i 1 år og 4 mrd  Håber at få en masse svar ! Go' dag til jer alle 

Jeg blev gravid ved første forsøg :-)

Anmeld

2. april 2014

Q86

Her nåede vi slet ikke i gang med PB..

Stoppede med pillerne i maj/juni 2013, da de stoppede med at lave det mærke jeg altid har brugt og jeg bliver meget syg når jeg starter nye typer medicin. Skiftede over til pessar da det for os var den bedste løsning... troede vi..

I september 2013 blev jeg opereret for graviditet udenfor livmoderen ca. 7 uger henne (fandt først ud af det da jeg blev opereret) allerede i starten af november / slutningen af oktober er jeg så blevet gravid igen, denne gang fandt vi ud af det i ca uge 7 igen, blev scannet 3 dage efter positiv test, og denne gang sad det som det skulle, så vi venter os en lille pige til august
Når hun er født må vi vist hellere se på en anden type beskyttelse så vi kan planlægge den næste selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.