Anonym skriver:
Ja ok, jeg troede at vi levede i det 21 århundrede, hvor folk havde forståelse og empati for hinanden, når der er nogen der er syge og har det svært med at leve som "normale"
Men ikke på dette forum kan jeg godt høre, her har folk travt med at hølve folk ned, når de har en sygdom der går imod resten de "normale" menneskers holdning, til hvordan man skal leve.
Synes ellers det er næsten dagligt at man ser tråde hvor folk hyler op om at de har fået en bums og får masser af melidenhed for det.
Men nej jeg undskylder mange gænge at jeg har udviklet en sygdom efter års påvirkning af kemiske allergifremkaldende stoffer.
Efter jeres påvisning kan jeg godt se at det er helt min egen skyld at jeg er "syg" og ikke kan leve efter jeres normer.
Min indlæg handlede om at jeg ikke forstår at folk udsætter deres børn for noget der kan være skadeligt, vil have undret mig lige så meget over de forældre der overfodre deres børn og ikke mener det er deres skyld at de bliver tykke.
Jeg vil fortsætte med at undre mig i stilhed de næste 20 år og håbe på at, befolkningen en dag begynder at vise empati for de syge og svage, desværre har jeg på 20 år erfaret at det kun sker når de selv bliver syge.
Ej det er simpelthen ikke rigtigt det du skriver her... Det er bare ikke rimeligt...
Jeg forstå så godt det er rigtig æv det der er sket! men det er altså ene og alene DIT ansvar at I har købt parfumeret tøj OG valgt at vaske det med jeres eget tøj!
Og det er sq endnu mere øv når man selv har kvajet sig og ikke kan give andre skylden..
Det har INTET med empati overfor syge at gøre! Ej heller ikke syge!
Du starter med at svine folk til der bruger parfume - det er folks eget valgt! Selvom jeg heller ikke bryder mog om brugen af parfume... Men når man starter med et så groft i sproget indlæg må man forvente at få
tilbage af samme skuffe..
Det handler ikke om hvis skyld det er at du er syg, ingen siger det er din skyld men det er DIT ANSVAR, det er ikke rresten af verdens ansvar ikke at sælge parfumeret produkter til dig, men dit ansvar ikke at købe det..!
Hvis du søger medlidenhed så skulle du have startet dit indlæg helt anderledes:
Århh hvor er det øv, havde købt noget tøj og glemt at spørger om det var vasket med parfumeret vaskemiddel, jeg er hyper allergisk...
Og så dobbelt kvajede jeg mig ved at vaske det sammen med vores eget tøj i et forsøg på at vaske det ud, så nu kan jeg ikke tåle at røre ved noget af tøj... 1200 kr lige ud af vinduet... Øv hvor er jeg led og ked af at være så allergisk...