Anonym skriver:
Flere af jer bliver ved med at sige, at det er mit eget problem og jeg skal tage hensyn til andre der ikke har allergi.
Eller som stjernehimmel siger (håber det er ok jeg citerer dig): MEN det gør altså ikke at hele verden skal tag hensyn til dig....(eller at hele verden er imod dig for den sags skyld)
I hverdagen tager man forskellige hensyn: rygerne til ikke rygerne, diabetiker, vegatarer, folk der ikke spiser svinekød, resturanter over for fødevarer man ikke kan tåle, lejeboliger uden husdyr, B mennesker til A mennesker ovs.
Kun i sundhedssekteren er der helt parfumefrit, men der kan man ikke jo ansøge om bolig
.
Måske er mit "vanvittige angreb" som i kalder det, fordi jeg nok er ved at være træt af, at have den store ekstra udgift som det er at leve med den allergi, uden hjælp, forståelse og ikke mindst anerkendelse efter over 20 år.
Så jo, engang imellem kan man godt føle at hele verdenen er i mod en, for det er som at slå panden mod en mur, når man forsøger at forklare det. (slå panden mod mur smiley)
Tror faktisk mange tager hensyn, jeg kunne ikke drømme om at bruge parfume hvis jeg skal være samme. Med folk jeg ved ikke kan tåle det, tager selv hensyn til allergi, madallergi osv
Men hvorfra skal sælger vide at du ikke kan tåle parfume. Jeg kender faktisk mange boliger hvor grunden ikke er allergi til at man ikke må have dyr, folk må ryge i lejeboliger osv osv
Tvivler på at sælger havde løjet hvis du havde spurgt, eller sagt det ikke var ok at takke nej, hvis du på forhånd lugtede til tøjet
Jeg kan godt forstå dig. Jeg har del. Sygdom at slås med og begrænset gangdistance, men det glemmer mange ofte, eller ikke forstår jeg ikke kan være med, men man må desværre selv være opmærksom, ja trels men især folk som ikke ved det, kan ikke vide man måske har hensyn andre ikke kan se