Anonym skriver:
(Er ano fordi det kan være et følsomt emne)
Jeg forstår slet ikke hvordan folk frivilligt kan få sig selv til at bruge stærkt parfumeret vaskemiddel i vasketøjet når de har børn, en ting at man som voksen selv vælger at udsætte sig for alle de kemikalier som udvikler allergier, men sine børn...
Et surt opstød fordi jeg lige har fået ødelagt for 1200 kr tøj (nypris nr jeg nu skal ud at købe det tabte ind igen), fordi jeg havde købt noget brugt børnetøj af en privat (ikke her på siden)
Det skal lige nævnes at jeg har parfume allergi i stor stil og kan intet tåle, og har slet ikke i sinde at udsætte mit barn for det også, det er jo den måde jeg fik det på, men for lidt over 20 år siden, vidste man i det daglige ikke hvor slemt det stads er.
Samme dag havde vi købt brugt tøj hos en anden sælger, kæresten blander det sammen med noget af vores eget for at fylde maskinen, godt nok siger han at det lugter lidt af parfume, men det går nu nok tænker vi.
Men næ nej efter 5 vaske og en iblødsætning i rodalon og jeg må erkende at det hele er lige til skraldespanden.
Er så sur på mig selv at jeg ikke lige stoppede op og lugtede til det inden jeg kørte fra sælgeren igen.
Returfristen er vel overstået, jeg kunne jo bare have opdaget det i tide og have sagt nej tak.
Så f*** noget l*** skal ud og bruge 1200 kr på nyt tøj, + alt det vi havde købt, for det kommer oven i