MilleMus1988 skriver:
ej helt ærligt ! men du er altså for sippet 
wow jeg havde været ved at dø af grin hvis jeg var sælger og en der havde købt tøj af mig var gået sådan skrot
syntes virkelig at man burde ha tænkt så langt når man vælger at købe hos en privat
at du ikke bruger parfume , hvor here bevares det må du selv bestemme
men JA vi bruger det
og hverken jeg eller hele min familie har nogensinde fejlet noget af allergi , da jeg tror på det er fis i en nødeskal hvis man bliver for sippet
så ja , jeg sidder og har et smil på læben og tænker shit, kan folk virkelig være sådan, men ja man høre jo også om folk der kun køber øko, og siden du hidser dig op over dette, så er du sikkert også en der KUN køber øko vare
tja. . ej sorry, jeg ved det er et angreb agtig jeg skriver, men jeg syntes virkelig det er for langt ude at gå sådan op i en spids
Jamen så synes jeg du skal ta at dø af grin og synes du skal grine endnu højere den dag du selv sidder med et barn der græder på 7 døgn i træk med hud der er sønderrevet fordi det klør og stikker.
Samtidig kan i så sidde og overveje hvad i skal sælge for at få råd til allergi medicinen, om det er nok med bilen eller om i skal tage huset med.
Samtidig kan du så forklare dit barn at h*n aldrig må vaske fingre offentlige steder med mindre h*n har sæbe og håndklæde med hjemmefra.
At h*n ikke må låne håndklæder, tøj eller sengetøj fra legekammerater, egenligt er det nemmest at dit barn bare leger hjemme alene.
For det var det mine forældre skulle forklare mig, da jeg var 7 år gammel.
Så grin du bare lidt mere, jeg er bare glad for at jeg ved hvad empati er...
Ps jeg er ikke øko flipper
Anmeld