Pædagoger ledte børn over togskinner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

twinny

Yurie skriver:

Der var faktisk en pige der sakkede bagud så en af pædagog var nød til at gå tilbage og hente hende. Tænk hvis de ikke havde lagt mærke til det. ??

Ja det læste jeg godt. Det er så uansvarligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

twinny

twinny skriver:

Ja det læste jeg godt. Det er så uansvarligt

Og på dette billede ser det ikke ud som om der synderligt styr på tingene. En million ting kunne have gået galt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

twinny skriver:

Og på dette billede ser det ikke ud som om der synderligt styr på tingene. En million ting kunne have gået galt. 

Ja se hvor langt der er mellem pædagogerne, og hvordan kan en sakke bagud hvis der går en pædagog bagerst.??

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

twinny skriver:

Det kunne være gået SÅ galt. Bliver helt dårlig ved tanken.

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Yurie skriver:

Ja se hvor langt der er mellem pædagogerne, og hvordan kan en sakke bagud hvis der går en pædagog bagerst.??

Ja helt det er så vildt. Nogle ser ud til at løbe og andre går..? 

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Frk.S skriver:

Det kunne være gået SÅ galt. Bliver helt dårlig ved tanken.

Ja er os helt chokeret. 

Tænk, hvis der var en der faldet og sad fast i en skinne med buksebenet eller havde slået sig, så personen ikk kunne rykke sig?  

Jeg synes ærlig talt ikk der kan være en god grund til at de gør som de gør. Og heller ingen undskyldning for de gør som de gør. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

twinny skriver:

Ja helt det er så vildt. Nogle ser ud til at løbe og andre går..? 

Pædagogen sagde også; Løb!!

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Yurie skriver:

Pædagogen sagde også; Løb!!

Ja som om det gør det bedre..?  Så er de jo godt klar over det kan gå meget galt. 

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

twinny skriver:

Ja er os helt chokeret. 

Tænk, hvis der var en der faldet og sad fast i en skinne med buksebenet eller havde slået sig, så personen ikk kunne rykke sig?  

Jeg synes ærlig talt ikk der kan være en god grund til at de gør som de gør. Og heller ingen undskyldning for de gør som de gør. 

Ingen undskyldning overhovedet.

Jeg er også rystet over, at de kan finde på det.

Man bliver jo helt nervøs for at aflevere sine børn..... selvom det er vel forhåbentlig de færreste der kan få den vanvittige idé.

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Frk.S skriver:

Ingen undskyldning overhovedet.

Jeg er også rystet over, at de kan finde på det.

Man bliver jo helt nervøs for at aflevere sine børn..... selvom det er vel forhåbentlig de færreste der kan få den vanvittige idé.

Jeg havde nok genovervejet om mine børn skulle blive gående der, hvis pædagogerne ikke var blevet fyret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.