Muhmi skriver:
Jeg er lidt forarget over dette.
Inde på facebook er der én der siger at os der synes det ikke er i orden at føre børnehavebørn over skinnerne er curling-forældre. Det er jeg bestemt ikke enig i.
Blot fordi man ønsker at ens børn er i sikre hænder og at dem der passer på dem i løbet af dagen, mens mor og far er på job/studie, følgerne reglerne, så betyder det ikke man er curling-forældre. Børn lærer ikke af hvad vi siger, de lærer af hvad vi gør og hvis vi viser dem at man bare lige kan tage en smutvej henover skinnerne, så sender man jo et signal til dem om at det er ok at bryde de regler der er, for alles sikkerhed.
Hvad mener I, reagerer forældrene for voldsomt?
Kunne I selv finde på at gøre sådan?
Link
Jeg er fuldstændig enig med dig.
Jeg var blevet rasende, hvis mit barn var i den institution. Det er deres job at passe på børnene mens forældrene er på job. Og så tager man altså ikke lige chancen.

Jeg læste også én, der ikke mente at det var farligt fordi der var godt udsyn osv osv.
MEN der er sket flere påkørsler lige der, og der er jo nok en grund til at de advarer på det kraftigste om at krydse der. Jeg har selv siddet i et tog, hvor vi påkørte en person netop der (jeg ved så ikke om han har været der "med vilje") men det er s** ikke ufarligt - og da slet ikke når man har en hel flok mindre børn med.
Anmeld