Pædagoger ledte børn over togskinner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er den slags ting der gør at jeg er hamrende bange for at sende sønnen i VS for hvad nu hvis de gjorde det med ham og det gik galt???

Som den anden dag da vi pludselig så ham og en anden dreng sidde foran i en christaniacykel på vej et andet sted hen uden de havde sagt noget om det da vi afleverede ham... han havde hjelm på men sikkerheden ellers var blot en stor sele der var spændt om dem begge ved maven...

Jeg så bange for der skal ske noget bare de er i VS efter at der allerede er sket flere ting dernede der gør jeg ikke føler personalet helt har styr på det der foregår... og så tager de ham med andre steder hen hvor jeg slet ikke kender forholdende for sikkerhed...

puha altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

stjernehimmel

Wampires skriver:

Det er den slags ting der gør at jeg er hamrende bange for at sende sønnen i VS for hvad nu hvis de gjorde det med ham og det gik galt???

Som den anden dag da vi pludselig så ham og en anden dreng sidde foran i en christaniacykel på vej et andet sted hen uden de havde sagt noget om det da vi afleverede ham... han havde hjelm på men sikkerheden ellers var blot en stor sele der var spændt om dem begge ved maven...

Jeg så bange for der skal ske noget bare de er i VS efter at der allerede er sket flere ting dernede der gør jeg ikke føler personalet helt har styr på det der foregår... og så tager de ham med andre steder hen hvor jeg slet ikke kender forholdende for sikkerhed...

puha altså...

Har du ikke skrevet under på en seddel mht transport? bil, bus cykel osv?

det skal vi her ellers må de ikke 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Wampires skriver:

puha altså...

Du giver dem tilladelse til at tage dem med  bus, bil, cykel.

og sådan er selerne i sådan en vogn og de er jo godkendte. jeg tror ikke ligefrem de kører race i dem. det er super gode cykler. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Wampires skriver:

puha altså...

Du giver dem tilladelse til at tage dem med  bus, bil, cykel.

og sådan er selerne i sådan en vogn og de er jo godkendte. jeg tror ikke ligefrem de kører race i dem. det er super gode cykler. 

Anmeld

5. marts 2014

anynom

modesty skriver:

Altså, hvis det rent faktisk er fungerende skinner der er i daglig brug og sørger for tog til og fra stationen, så synes jeg bestemt ikke at det er OK. 

Men det er ikke altid at man får hele historien og måske denne del af stationen ikke er ofte i brug?

Skinnerne bliver brugt minimum 4 gange i timen + gennemkørende tog. 

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

Muhmi skriver:

Jeg er lidt forarget over dette.

Inde på facebook er der én der siger at os der synes det ikke er i orden at føre børnehavebørn over skinnerne er curling-forældre. Det er jeg bestemt ikke enig i.

Blot fordi man ønsker at ens børn er i sikre hænder og at dem der passer på dem i løbet af dagen, mens mor og far er på job/studie, følgerne reglerne, så betyder det ikke man er curling-forældre. Børn lærer ikke af hvad vi siger, de lærer af hvad vi gør og hvis vi viser dem at man bare lige kan tage en smutvej henover skinnerne, så sender man jo et signal til dem om at det er ok at bryde de regler der er, for alles sikkerhed.

Hvad mener I, reagerer forældrene for voldsomt?

Kunne I selv finde på at gøre sådan?

Link

Jeg er fuldstændig enig med dig.

Jeg var blevet rasende, hvis mit barn var i den institution. Det er deres job at passe på børnene mens forældrene er på job. Og så tager man altså ikke lige chancen.

Jeg læste også én, der ikke mente at det var farligt fordi der var godt udsyn osv osv.
MEN der er sket flere påkørsler lige der, og der er jo nok en grund til at de advarer på det kraftigste om at krydse der. Jeg har selv siddet i et tog, hvor vi påkørte en person netop der (jeg ved så ikke om han har været der "med vilje") men det er s** ikke ufarligt - og da slet ikke når man har en hel flok mindre børn med.

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

modesty skriver:

Altså, hvis det rent faktisk er fungerende skinner der er i daglig brug og sørger for tog til og fra stationen, så synes jeg bestemt ikke at det er OK. 

Men det er ikke altid at man får hele historien og måske denne del af stationen ikke er ofte i brug?

Der kører tog flere gange om dagen, jeg bor i byen

Til TS: Jeg var blevet rasende hvis jeg var en af forældrene! De tog der kører der kører SÅ stærkt. Det er SÅ uansvarligt

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Muhmi skriver:

Inde på facebook er der én der siger at os der synes det ikke er i orden at føre børnehavebørn over skinnerne er curling-forældre. Det er jeg bestemt ikke enig i.

Blot fordi man ønsker at ens børn er i sikre hænder og at dem der passer på dem i løbet af dagen, mens mor og far er på job/studie, følgerne reglerne, så betyder det ikke man er curling-forældre. Børn lærer ikke af hvad vi siger, de lærer af hvad vi gør og hvis vi viser dem at man bare lige kan tage en smutvej henover skinnerne, så sender man jo et signal til dem om at det er ok at bryde de regler der er, for alles sikkerhed.

Link

Jeg læste lige inde på ekstra bladet. 

En pædagog sagde løb, og så løb de, der blev råbt stop til dem og et af børnene kunne ikke følge med.. så den ene pædagog blev nød til at hente hende. 

Det er bare forkert.. 

Anmeld

5. marts 2014

M (:

Muhmi skriver:

Link

Jeg er dybt rystet over at de overhovedet kan overveje det! Jeg ville godt nok have svært ved at stole på de pædagoger fremover - jeg bor i byen, og der kommer minimum 4 tog i timen på det stykke.. Og det er jo ikke fordi de snegler forbi med 10 km i timen.. 

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Jeg mener de skal fyres. Det er mening de skal passe på børnene. Og det gør de bestemt ikke. Det er fuldstændig uacceptabelt. Der kører toge med op 80 km i timen. Tænk.? Hvis der skete noget. Og de kan jo på ingen måde kontrollere om der er et barn der falder eller lignende og der kommer et tog. 

Jeg er helt i chok, det er fandme noget svineri.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.