Pædagoger ledte børn over togskinner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

TNBC

twinny skriver:

Ja som om det gør det bedre..?  Så er de jo godt klar over det kan gå meget galt. 

Ja nemlig, de ved der kan komme et tog og det er sku da farligere at løbe over skinner, end at gå over dem, og især for børn, men korte ben. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

twinny

Ja nemlig, de ved der kan komme et tog og det er sku da farligere at løbe over skinner, end at gå over dem, og især for børn, men korte ben. 

Ja jeg synes denne sag er grotesk.  Og jeg mener det er fyrings grund. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

twinny skriver:

Ja jeg synes denne sag er grotesk.  Og jeg mener det er fyring grund. 

Nu må vi se hvad der sker efter mødet. De skal da i hvert fald ikke være alene med ungerne. 

De er erfarne pædagoger, de burde tænke lidt længere, især når der er en bro tæt på. 

Anmeld

5. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
stjernehimmel skriver:

Har du ikke skrevet under på en seddel mht transport? bil, bus cykel osv?

det skal vi her ellers må de ikke 

Vi skrev under førend vi oplevede problemer med at kunne stole på det de sagde og gjorde...

og her i kommunen skal de ikke indhente tilladelse til cykler...

De skal kun indhente til at køre i taxa og privat bus...

offentlige transportmidler kan de tage som de vil uden at sige eller spørge...

Anmeld

5. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Yurie skriver:

Du giver dem tilladelse til at tage dem med  bus, bil, cykel.

og sådan er selerne i sådan en vogn og de er jo godkendte. jeg tror ikke ligefrem de kører race i dem. det er super gode cykler. 

Ville ALDRIG selv køre med ham hvor han ikke er spændt fast med minimum en 3-punkts sele...

Slet ikke med de dårlige stier og veje der er her i området... hvis hun rammer et af hullerne med bare en lille smule fart på for at nå over et kryds så hopper de ud af selen sådan som den sad...

Eller vores tynde dreng ville nok da den anden dreng er ca. dobbelt størrelse af ham så selen kan ikke have været spændt særlig meget ind over vores dreng...

har bedt om at de fortæller os det når vi afleverer hvis de skal afsted med ham så vi i det mindste ved at han er et andet sted...

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Wampires skriver:

Ville ALDRIG selv køre med ham hvor han ikke er spændt fast med minimum en 3-punkts sele...

Slet ikke med de dårlige stier og veje der er her i området... hvis hun rammer et af hullerne med bare en lille smule fart på for at nå over et kryds så hopper de ud af selen sådan som den sad...

Eller vores tynde dreng ville nok da den anden dreng er ca. dobbelt størrelse af ham så selen kan ikke have været spændt særlig meget ind over vores dreng...

har bedt om at de fortæller os det når vi afleverer hvis de skal afsted med ham så vi i det mindste ved at han er et andet sted...

Det er da ikke den samme sele de sidder under. Det er det i hvert fald ikke i dem jeg har kørt med og jeg har kørt med en 2årig og en 7årig. 

Jeg oplever at de sidder fint fast. 

Måske har det været en spontan tur, når det nu kun er to drenge der har været med. Måske indkøbstur. 

Anmeld

5. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Vi vil vel bare vores børn det bedste??

Pædagoger er altså ikke perfekte og det skal de heller ikke være, men sætte børnene i fare? Det synes jeg sørme ikke er særlig fedt! Jeg stoler ikke blindt på pædagoger, det ville være naivt.

Så alle historier i aviserne er der pyntet på for at de skal sælge godt? Sikke en påstand.

Ikke alle, men mange er 

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

mor:) skriver:

Ikke alle, men mange er 

Historier i aviserne? Ikke når det handler om sådan noget her, det nægter jeg at tro på. Nok mere når det er sladder om de kendte.

Anmeld

5. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Historier i aviserne? Ikke når det handler om sådan noget her, det nægter jeg at tro på. Nok mere når det er sladder om de kendte.

Nej jeg siger heller ikke den her er.

læser ikke rigtig sladder om de kendte, men det ef naivt at tro at historier i avisen ikke bliver pyntet på, eller kun skrevet dele der forarger mens man undlader andre detaljer af historien osv. 

Så skal du i hvert fald til at få en kritisk tilgang hvis du tror på alt der står i ekstra bladet eller bt er sandt. 

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

mor:) skriver:

Nej jeg siger heller ikke den her er.

læser ikke rigtig sladder om de kendte, men det ef naivt at tro at historier i avisen ikke bliver pyntet på, eller kun skrevet dele der forarger mens man undlader andre detaljer af historien osv. 

Så skal du i hvert fald til at få en kritisk tilgang hvis du tror på alt der står i ekstra bladet eller bt er sandt. 

Det er jo også det jeg skriver

Men jeg synes nu der er stor forskel på at stole blindt på sladder om de kendte i EB og så sådan en historie her. Og nu kender jeg den her historie ret godt og også stedet og VED der ikke er pyntet på noget.

Når det gælder børns sikkerhed kunne jeg aldrig finde på bare at tænke at det var en god forsidehistorie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.