Pædagoger ledte børn over togskinner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

anynom

Abemor skriver:

Det skal jo også være en god artikel  Så jo flere farlige detaljer, des bedre. 

Jeg har fuld tiltro til pædagogerne i min børnehave, og havde de gået over nogle skinner et sted, ja så tror jeg på, at de har orienteret sig ordentligt og har en god grund. Og så ville jeg bruge mit "krudt" på noget andet

Nu kender jeg både stedet samt dem der har observeret det. 

Og hvordan kan du forsvare, at voksne mennesker, som har ansvaret samt skal agere rollemodeller, bryder loven foran ungerne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Muhmi

Jeg har fuld tiltro til pædagogerne i min børnehave, og havde de gået over nogle skinner et sted, ja så tror jeg på, at de har orienteret sig ordentligt og har en god grund. Og så ville jeg bruge mit "krudt" på noget andet

Ja der er vi jo så meget forskellige, for mig handler det ikke så meget om at de havde orienteret sig...

Det er den uansvarlighed, dovenskab OG ikke mindst det at gøre noget ulovligt der virkelig springer mig i øjnene..

DE er dem der skal passe på vores børn, de er dem der skal sørge for at være der bedst muligt, når forældrene ikke kan og DET er de bestemt ikke ved at vise børn at det er ok at skide på reglerne, så længe man bare kigger sig for!

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

Abemor skriver:

Skræmmende du tager så let på sådan noget

Nu er vi jo nogen der kender området og ved der ikke er pyntet på sagen for at lave en god artikel

Anmeld

5. marts 2014

Mum33

Yurie skriver:

Intet er vigtigere end sikkerheden. Ville du også hoppe over skinnerne på hovedbanegården, fordi det var hurtigere end at gå op, hen og ned?

Et barn sakkede bagud, så en pædagog måtte hente hende. Hvad nu hvis de ikke havde lagt mærke til det og et tog var kommet. 

Hvis der er en bro, så brug dog den. 

Jeg går ud fra de har en grund til at gøre som de gør. Jeg stoler på pædagogerne i min børnehave. 

Mht til pigen der sakker bagud, så er det jo bare journalistens ord - og sådan en lille detalje gør jo ikke artiklen dårligere. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Abemor skriver:

Jeg går ud fra de har en grund til at gøre som de gør. Jeg stoler på pædagogerne i min børnehave. 

Mht til pigen der sakker bagud, så er det jo bare journalistens ord - og sådan en lille detalje gør jo ikke artiklen dårligere. 

Nej det var et vidne der så det. der er jo billeder af det, som en mand har taget. 

Der var en lille efternøler, der ikke kunne følge med over skinnerne. En af pædagoger måtte derfor vende om og hjælpe barnet over. Det var en meget farlig situation, forklarer han og tilføjer, at pædagogerne ignorerede adskillige advarselsskilte. (vidnet) 

Anmeld

5. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

det var ikke så smart af pædagogerne. Det bliver taget hånd om og jeg er ret sikker på at de aldrig gøre det igen. Jeg kan ikke se nogen grund til at fyrre dem. Ingen kom til skade.

Jeg forstår heller ikke alle de der: "hvad nu hvis". Jamen der skete jo ikke noget og så må man tage den derfra og ikke ud fra alle skrækscenarierne. 

Anmeld

5. marts 2014

Mum33

Laulund87 skriver:

Skræmmende du tager så let på sådan noget

Nu er vi jo nogen der kender området og ved der ikke er pyntet på sagen for at lave en god artikel

Voldsomt som nogle kan hidse sig op over sådan noget jeg tror dem der bedst kan vurderer sagen er pædagogerne - de skal jo ikke sælge en avis- og hvis de har valgt det er den bedste løsning her, ja så stoler jeg på dem. 

Anmeld

5. marts 2014

Mum33

Yurie skriver:

Nej det var et vidne der så det. der er jo billeder af det, som en mand har taget. 

Der var en lille efternøler, der ikke kunne følge med over skinnerne. En af pædagoger måtte derfor vende om og hjælpe barnet over. Det var en meget farlig situation, forklarer han og tilføjer, at pædagogerne ignorerede adskillige advarselsskilte. (vidnet) 

Hvor kan det billede ses? 

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

Abemor skriver:

Voldsomt som nogle kan hidse sig op over sådan noget jeg tror dem der bedst kan vurderer sagen er pædagogerne - de skal jo ikke sælge en avis- og hvis de har valgt det er den bedste løsning her, ja så stoler jeg på dem. 

Vi vil vel bare vores børn det bedste??

Pædagoger er altså ikke perfekte og det skal de heller ikke være, men sætte børnene i fare? Det synes jeg sørme ikke er særlig fedt! Jeg stoler ikke blindt på pædagoger, det ville være naivt.

Så alle historier i aviserne er der pyntet på for at de skal sælge godt? Sikke en påstand.

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Abemor skriver:

Hvor kan det billede ses? 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article2231925.ece

Det er ikke billede af pigen der sakker bagud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.