Pædagoger ledte børn over togskinner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

TNBC

twinny skriver:

Jeg mener de skal fyres. Det er mening de skal passe på børnene. Og det gør de bestemt ikke. Det er fuldstændig uacceptabelt. Der kører toge med op 80 km i timen. Tænk.? Hvis der skete noget. Og de kan jo på ingen måde kontrollere om der er et barn der falder eller lignende og der kommer et tog. 

Jeg er helt i chok, det er fandme noget svineri.  

Der var faktisk en pige der sakkede bagud så en af pædagog var nød til at gå tilbage og hente hende. Tænk hvis de ikke havde lagt mærke til det. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

MorDk

Det ER vanvittigt! Jeg var blevet SÅ rasende!

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

Yurie skriver:

Der var faktisk en pige der sakkede bagud så en af pædagog var nød til at gå tilbage og hente hende. Tænk hvis de ikke havde lagt mærke til det. ??

Puha... bare tanken om hvad der kunne være sket gør mig helt dårlig.

Anmeld

5. marts 2014

Mum33

Roooolig nu. Ingen er kommet til skade måske ikke det smarteste at gøre af pædagogerne, men synes folk gør en fjer til fem høns. 

Mon ikke de har orienteret sig grundigt inden de krydsede skinnerne? Og har haft ungerne i samlet folk. Og måske har de har en god grund til at skulle skynde sig retur til bh. 

Der skal mere til at hidse mig op 

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

Abemor skriver:

Roooolig nu. Ingen er kommet til skade måske ikke det smarteste at gøre af pædagogerne, men synes folk gør en fjer til fem høns. 

Mon ikke de har orienteret sig grundigt inden de krydsede skinnerne? Og har haft ungerne i samlet folk. Og måske har de har en god grund til at skulle skynde sig retur til bh. 

Det er dælme kun held der ikke er kommet nogen til skade!

Hvorfor ikke gå de 200 meter til en bro så de kunne komme sikkert over?? Det er dovenskab og uansvarlighed på højeste plan. Det sker nok ikke, men jeg synes de skulle fyres.

Anmeld

5. marts 2014

anynom

Abemor skriver:

Det er et svært sted at orientere sig. 

I artiklen fremgår det, at et af børnene sakker bagud. 

200 meter derfra er der en bro, så man sikkert kan komme over skinnerne. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Frk.S skriver:

Puha... bare tanken om hvad der kunne være sket gør mig helt dårlig.

Ja. og der blev råbt stop til dem. 

De er erfarne pædagoger, så det er jo ikke unge og nye. 

Anmeld

5. marts 2014

TNBC

Abemor skriver:

Intet er vigtigere end sikkerheden. Ville du også hoppe over skinnerne på hovedbanegården, fordi det var hurtigere end at gå op, hen og ned?

Et barn sakkede bagud, så en pædagog måtte hente hende. Hvad nu hvis de ikke havde lagt mærke til det og et tog var kommet. 

Hvis der er en bro, så brug dog den. 

Anmeld

5. marts 2014

Mum33

JulieWH skriver:

Det er et svært sted at orientere sig. 

I artiklen fremgår det, at et af børnene sakker bagud. 

200 meter derfra er der en bro, så man sikkert kan komme over skinnerne. 

Det skal jo også være en god artikel  Så jo flere farlige detaljer, des bedre. 

Jeg har fuld tiltro til pædagogerne i min børnehave, og havde de gået over nogle skinner et sted, ja så tror jeg på, at de har orienteret sig ordentligt og har en god grund. Og så ville jeg bruge mit "krudt" på noget andet

Anmeld

5. marts 2014

hannetheis

Muhmi skriver:

Det kunne være endt fatalt, da to pædagoger og 17-18 børn fra Hobrovejens Skoles SFO tirsdag eftermiddag krydsede de otte jernbanespor ved Randers Banegård.

Et vidne tog et billede af episoden. Det har onsdag givet anledning til et møde mellem de forskrækkede forældre. Det skriver  Randersidag.dk.

- Vi som forældre er meget rasende over det, der er sket - at de som voksne sætter vores børns liv på spil, siger Trine Olesen til Randersidag.dk.

Hun har en datter i SFO'en.

Pædagogerne og børnene krydsede banelegemets otte spor, efter de havde deltaget i et pandekagearrangement på Naturskolen.

- Randers Banegård passeres af gennemkørende tog med 120 kilometer i timen. Det er ikke normalt, men tilladt. Normalhastigheden for et gennemkørende tog kan være 60-80 kilometer i timen, skriver Randersidag.dk.

Der skal nu holdes et møde, hvor alle pædagogerne og alle forældrene tager del.

- Det her handler slet ikke om, at de to pædagoger skal fyres. Nu skal vi alle videre, og alle er glade for, at der ikke skete noget. Vi har alle lært af det her, for vi - forældre og pædagoger - vil jo kun børnene det bedste. Og så ser vi frem til at få snakket ud om det, siger Trine Olesen.

Randers Kommunes skolechef, Torben Bugge, finder handlingen uacceptabel og understreger, at, hvad der yderligere kommer til at ske, vil være tjenstligt.

Nu bor jeg selv i byen. Og min søn skulle have været startet på denne skole i mandags. Men i sidste ende valgte vi en anden skole tættere på os og det er jeg glad for vi gjorde.

Forstår slet ikke pædagogernes tanker og håber de har en dårlig smag i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.