Ja ja, helt enige bliver mødre aldrig om opdragelse
hvor nogle synes det er dårlig opdragelse at børnene ikke sidder ved bordet til alle er færdige, synes nogle det er dårlig opdragelse at børnene er for meget alene hjemme, går alene hjem i for tidlig en alder, lærer børnene de selv må bestemme hvad tøj de gerne vil have på, altid at være ærlige, men ikke om aldrig sige sandheden om overvægtige folk, tykke, som børn kalder det...tog da selv min datter i at kalde en dame for tyk fordi hun havde en enorm rumpe...og det havde hun, men alligevel følte jeg mit barn var dårlig opdraget lige det sekund. Hun er 4... Men efterfølgende kan jeg godt se hvorfor hun siger som hun gør om de folk hun møder F.eks... Den grimme mand, den tykke dame, den rynkede dame, manden med et ben osv osv. Det hun ser , det siger hun. Og så måske med tiden prøve at forklare man måske skal sige tingene på en anden måde
nej, mine børn bliver ikke siddende til alle er færdige, jeg ser det ikke som dårlig opdragelse af de gerne vil lave get andet når de har spist maden. Som regel får vi en lille snak om dagen, men ofte siger de bare det er gået godt hvis de ikke har lavet noget særligt. Men mine børn har endnu ikke det store behov for at fortælle time ind pg time ud om det de laver...især min søn kan knap huske hvad han fik til morgenmad, så at høre om hans dag er en laaaaangvarig proces. Og tit er de altså bare trætte når det er mad tid, gider måske i virkelighed ikke snakke mere for i dag, vil bare gerne spise og så ind i sofaen og slappe af
Anmeld