isabellasmor skriver:
Det gør vi heller ikke af herhjemme
Og er heller aldrig vokset op med , ej heller oplevet det særlig tit. -at spørge om lov altså .. Spørger du selv om lov før du rejser dig? Eller spørg din mand og/eller dine gæster om lov før de rejser sig, og i så fald, hvem er det som skal spørges?
Fra aftensmaden - ja jeg spørger om det er okay, spørger ikke nogen specifikt men bare ud i rummet... Ved egentlig ikke hvorfor men synes det er rart også at vide om de rejser sig for at gå eller om de kommer tilbage.
Hvis jeg sidder med mine børn ved bordet i vores ene stue og vi tegner, skriver, læser eller hvad ved jeg, og jeg rejser mig. Så siger jeg egentlig også altid om jeg går helt væk eller om jeg kommer tilbage, siger for de meste også hvad jeg skal. Ved ikke men det er bare sådan en ting og de gør det også uden jeg har bedt dem om det.
ødet er noget med når man gør noget fælles så er det rart at vide hvornår det fælles slutter tror jeg, og når jeg spørger om det er okay er det for at høre om de lige havde det sidste på falderebet de gerne ville inden det fælle slutter.
Tror jeg lidt miljøskadet 
Anmeld