Jeres mening - dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Hun har selv sat prisen lidt under den normale fordi han maks er der 28 timer på en uge. Og holder fri fast om fredagen.
Han bliver bare altid hentet omkring 14.30, så fordi det en enkelt gang sker at klokken bliver lidt over 15 kan jeg ikke lige se og slet ikke når vi lige den dag først kunne aflevere kl. 9.30.

Jeg synes du skal tage en snak med hende. Det lyder ikke fair i mine øre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2014

modesty

Synes da godt nok det er overdrevent hvis man skal ringe hver eneste gang man ikke kommer på slaget.
Forventer de folk aldrig har overarbejde, aldrig sidder i kø, eller at der aldrig sker den mindste uforudsigelighed......

Har kun oplevet vores pædagoger i børnehaven har sagt til børnene "ja din mor eller far kommer også og henter dig"
De behøver vel ikke give børnene et præcis tidspunkt for hvornår de bliver hentet, de forstår det nok ikke alligevel......

Men anyway, jeg er godt nok glad for Isabella ikke går i sådan en "stram" børnehave....

Så til TS, hvis du ikke kunne regne det ud, så synes jeg også jeres DP er total over grænsen.

Jeg er super glad for at de tænker på børnene. Det sker jo at ungerne spørger om mor og far kommer snart og så synes jeg det er rigtig fint at de kan give et ærligt svar. Mobilen er jo ligesom opfundet, så det er ikke fordi det kræver det heeelt store lige at ringe.

Anmeld

26. januar 2014

Mettefpigen

Yurie skriver:

Hun skal da slet ikke blande sig i hvornår I henter jeres søn, så længe I henter ham indenfor åbningstiderne. Så skal hun bare passe børnene.. Ja I har en aftale om kl.15, men der kan jo ske ting og hun skal bestemte ikke fortælle din mand at han skal få andre arbejdstider, han henter jo før hun lukker.
Hun lukker nu også meget tidligt, de fleste plejer at lukke ved 17tiden

Det andet med torsdag, i kunne først afevere kl.9:30, hvad gør de forældrene der møde tidligere og ikke har nogen der kan hjælpe om morgenen?

Tidligt?... Ved mig er det meget normalt at de lukker kl 16-1630.... Min dp lukker også kl 16 om fredagen kl 1515....

Anmeld

26. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Vi har fået en vennepris hos hende fordi min mor kender hende lidt. Men det var hende selv der satte prisen og min søn er der max 28 timer på en uge. Derfor var aftalen at han skal hentes kl. 15.
Har tænkt mig at høre hende om hvor mange timer hun regner med at han er der også må vi lave et skema hvor vi skriver hvornår han er kommet og gået hvis det er det hun vil. Det er også irriterende at far aldrig kan hente. Ellers må jeg jo sige til hende at vi vil betale fuld pris, så hun ikke har noget at skulle havde sagt så længe han bliver hentet inden kl. 16.

Det er jo en ret så vigtig detalje du havde glemt at fortælle i dit første indlæg. 

Som en anden også skriver - hvis kl. 15 er lukketid for jer, så skal I selvfølgelig holde jer til den. 

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

Mettefpigen skriver:

Tidligt?... Ved mig er det meget normalt at de lukker kl 16-1630.... Min dp lukker også kl 16 om fredagen kl 1515....

jeg har bare hørt om nogen der først lukker ved 17tiden, så jeg synes det er tidligt, men der tager jeg så nok fejl.

Anmeld

26. januar 2014

Mettefpigen

Yurie skriver:

jeg har bare hørt om nogen der først lukker ved 17tiden, så jeg synes det er tidligt, men der tager jeg så nok fejl.

Det er der nok også nogle der gør Her er det bare meget normalt 16-1630

Anmeld

26. januar 2014

TNBC

Mettefpigen skriver:

Det er der nok også nogle der gør Her er det bare meget normalt 16-1630

Så har jeg lært noget nyt i dag..

Anmeld

26. januar 2014

Laulund87

Der er godt nok stor forskel på dagpleje/børnehave/vuggestue.

Da min datter gik i vuggestue skulle vi give et ca tidspunkt hvornår vi hentede og ringe hvis det afveg med mere end 1 time. Nu hvor hun går i børnehave skal vi slet ikke give besked, om vi venter kl 12 eller kl 16, de skal ikke vide det.

Synes den DP er hysterisk!

Anmeld

26. januar 2014

SomViSerDet

Laulund87 skriver:

Der er godt nok stor forskel på dagpleje/børnehave/vuggestue.

Da min datter gik i vuggestue skulle vi give et ca tidspunkt hvornår vi hentede og ringe hvis det afveg med mere end 1 time. Nu hvor hun går i børnehave skal vi slet ikke give besked, om vi venter kl 12 eller kl 16, de skal ikke vide det.

Synes den DP er hysterisk!

Hvorfor er dagplejemor hysterisk når de betaler en nedsat pris med aftale om afhentning senest kl. 15? 

Anmeld

27. januar 2014

Frk.S

Yurie skriver:

Ja, nogen åbner tidligt og lukker tidligt. Andre åbner senere og lukker derfor også senere. Der er jo forskellige behov.

Frejas DP mor lukker også kl. 16-16.15 men hun åbner også før 6.30.

Til TS: først ville jeg have skrevet at dp var dybt urimelig, så længe i henter inden lukketid skal hun ikke brokke sig. Men hvis jeres pris indebærer en aftale om at i har tid til kl. 15, så er det jo den i skal holde jer til. Er aftalen et bestemt antal timer om ugen, må i jo sikre jer at i holder jer til det.

Jeg synes måske godt hun kunne være fleksibel, ligesom i havde været det om morgenen. Men det lyder som om i skal have afstemt hvad jeres aftale egentlig er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.