Jeg har altså lige brug for, at høre andres mening. Nu har jeg gået og irriteret mig over det siden i torsdags og tænker om det bare er mig der er for nærtagende.
Sagen er den, at vi har en aftale om at vores søn bliver hentet kl. 15 i dagplejen. Han bliver så som regl hentet før. I torsdags havde jeg brug for, at min mand hentede ham så jeg kun skulle hente vores datter i børnehaven. Min mand har så først fri fra arbejde kl. 15, men var lige i nærheden af dagplejen så den ville kun blive et par minutter over 15 før han hentede. Tiden var så bare løbet fra ham og kl. 15.10 ringer dagplejemoren og spørg hvor vi bliver af. Jeg fortæller at det er farmand der henter og jeg egentligt troede han var der. Hun bliver så lidt smådyr og siger at det altid er et problem når far henter og at hun vil tage en snak med ham. Jeg siger at det behøver hun ikke, vi skal nok selv finde ud af det i familien. Hun når lige at oplyse mig om, at min søn stadigvæk sover.
Da min mand så kommer 15.20 får han en balle og hun siger til ham, at så må han få lavet sin arbejdstid om når det altid er et problem når han henter

(han har måske hentet 10 gange på de 6 måneder min søn har været i dagplejen)
jeg har som regl altid sendt hende en SMS hvis det er far der pludselig er blevet nødt til at hente fordi jeg fx har været nødt til at tage til lægen med storesøster, så hun vidste den måske blev lidt over 15.
Hun har altså åbent til kl. 16, så det er jo ikke fordi vi henter uden for åbningstiden.
I torsdags kunne vi så oven i købet først aflevere børn kl. 9.30 fordi hun skulle til møde i hendes søns børnehave, så lige netop i torsdags tænkte jeg at så var hun nok lidt fleksibel med at vi ikke lige hentede kl. 15, når nu vi havde været fleksible om morgen, men nej.
Hvad tænker i? Er det mig der har forkerte forventninger til dagplejen eller er det dagplejemoren der er noget galt med?
Jeg har virkelig lyst til at sige min søns plads op, men jeg har jo ikke noget alternativ.
Hvis hun har ringet fordi min søn har været ked eller andet, har jeg altid smidt alt hvad jeg har i hænderne og skyndt mig at hente ham. Lige sådan hvis hun har skulle noget, har jeg altid hentet ham tidligere. Han holder så også altid fri om fredagen.
Jeg kan altså slet ikke se hvad problemet er, når han så oven i købet ligger og sover og stadigvæk gjorde det da han blev hentet.
Hvad mener I?