Anonym skriver:
Ja, det har hun, men de skulle åbenbart begge med til mødet. Hun har sjællent børn efter kl. 15, så det havde fint kunne ligge om eftermiddagen.
Hvis de begge to skal med, må de sku ligge det på et andet tidspunkt. Som ja efter kl.15, hvis manden kan det, eller om aftenen(Ja det er surt at skulle bruge sin aften på det, men nogen gange er man nød til det)
Når hun er alene om børnene, kan hun ikke forvente at forældrene bare kan aflevere senere. det er ikke alle der har hjælp eller er hjemme. nogen arbejder kl.7-8 hver dag, og har derfor brug for pasningen. Nu ved jeg ikke hvornår I fik af vide om mødet..
Men når man arbejder kan man jo heller ikke altid gå, men må lægge ting udenfor sin arbejdstid.
Jeg ville snakke med hende, for som modesty skriver, hvis man har aftalt en tid, og man kommer meget for sent, er meget rart lige at ringe, men jeg går nu heller ikke og siger til børn; Ja nu kommer mor eller far lige om lidt, kun hvis de spørg... Gætter ikke på din søn er så gammel og han sover jo på det tidspunkt.
Anmeld