Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

debbie19

Edderkopper Er jeg mega bange for..

men det værste er opkast!!! kan bare overhoved ikke havde det.. vis nogen omkring mig hoster så flytter jeg mig straks( tænk nu vis de brækket sig) vis kæresten har ondt i maven eller det dårligt sover jeg ikke før han har det godt.. jeg begynder at fryse og ryste samtidig jeg får det rigtig skidt kan bare slet slet ikke havde det.. så ja har forbier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

o1Mutte

Tak for alle jeres svar  

Anmeld

24. januar 2014

Masig

majba skriver:

Sure tæer giver mig kvalme! Folk der ikke klipper og renser deres negle giver mig virkelig også kvalme! :-) 

også især hvis en kravler over en i sengen og tæerne rammer mig! Pyha! ��

Det samme her... Adr!!!

Anmeld

24. januar 2014

MariaKyedDK

o1Mutte skriver:

Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum  

Har du en underlig forbi? 

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

elevatorer .. jeg er ved at få angstanfald bare ved at kikke ind i en... 

Anmeld

24. januar 2014

isabellasmor

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

Ej hvor sjovt, da jeg var yngre var jeg også bange for det dybe i svømmehallerne pga hajer 

Jeg bader ikke i havet, også pga frygten for hajer . 

Derudover er jeg dødsens angst for edderkopper , og har stort set altid været det. Selvom jeg tager mig sammen, så ser det ikke ud til nogensinde at blive bedre 

Anmeld

24. januar 2014

o1Mutte

isabellasmor skriver:

Ej hvor sjovt, da jeg var yngre var jeg også bange for det dybe i svømmehallerne pga hajer 

Jeg bader ikke i havet, også pga frygten for hajer . 

Derudover er jeg dødsens angst for edderkopper , og har stort set altid været det. Selvom jeg tager mig sammen, så ser det ikke ud til nogensinde at blive bedre 

Der har faktisk været nogle stykker i denne tråd som er bange for hajer i svømmehallen Det er egentlig åndsvagt og hvor i alverden har man fået den tanke fra Hehe 

Anmeld

24. januar 2014

AnonymMor

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

hehe hvor sjovt lige præcis den med hajerne i svømmehallen og havet har jeg også  puha får total paranoia da jeg er sikker på der svømmer en haj bag mig 

og som en anden skriver så den med telefon opkald har jeg også... dog ikke så slemt som det har været, men kan stadig få hjertebanken osv ved at ringe til fremmede.. har dog med tiden lært at ringe til lægen osv  

Edderkopper er jeg skrækslagen for... kæresten skal ALTID slå dem ihjel hvis jeg opdager en, uanset størrelse.. kan ikke selv få mig til det da jeg er bange for at ramme ved siden af og den så lander på gulvet og kravler væk 

kan ikke gå under en stige.. er sikker på det bringer uheld eller jeg får den i hovedet  

så er jeg panisk hvis der er nogle der spiller bold tæt på mig.. er bange for at blive ramt af bolden så hvis vi skal på stranden går jeg altid en KÆMPE bue udenom folk der har bolde... 

KRABBER !!! puhaa... hvis jeg skal bade på stranden så har jeg ALTID klipklapper på.... er panisk angst få at møde en krabbe 

Ellers HADER jeg at have beskidte/klistrede/fedtede fingre.. kan slet ikke have det.. og kan IKKE tørre fingre/mund i en karklud !! AD væmmes hvis jeg ser andre gøre det  

Tror det var det  

Anmeld

24. januar 2014

TbCp

Starter selv. 

Gud hvor er det pudsigt!
Da jeg så overskriften tænkte jeg først at jeg ikke ville skrive, fordi min fobi er så mærkelig at folk ville tro jeg var skør...
Og så er det så også en af dine fobier

Jeg er rædselsslagen for hajer. Som i virkelig bange!
Hvis vi er ved stranden bader jeg aldrig! Og sidste gang jeg forsøgte brød jeg grædende sammen. Jeg er SÅ bange.
Og så har jeg det ligesom dig i svømmehaller. Jeg tør ikke svømme på det dybe, for jeg er sikker på at der på en eller anden måde kan komme en haj ind i bassinet.

Folk kan forklare mig nok så mange gange hvorfor det ikke kan lade sig gøre og at min frygt er dybt urealistisk. Men ikke desto mindre er det sådan jeg har det og jeg kan ikke få det ud af hovedet.

Derudover frøer og flagermus.

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

Hajer

Anmeld

24. januar 2014

o1Mutte

Rinepigen skriver:

hehe hvor sjovt lige præcis den med hajerne i svømmehallen og havet har jeg også  puha får total paranoia da jeg er sikker på der svømmer en haj bag mig 

og som en anden skriver så den med telefon opkald har jeg også... dog ikke så slemt som det har været, men kan stadig få hjertebanken osv ved at ringe til fremmede.. har dog med tiden lært at ringe til lægen osv  

Edderkopper er jeg skrækslagen for... kæresten skal ALTID slå dem ihjel hvis jeg opdager en, uanset størrelse.. kan ikke selv få mig til det da jeg er bange for at ramme ved siden af og den så lander på gulvet og kravler væk 

kan ikke gå under en stige.. er sikker på det bringer uheld eller jeg får den i hovedet  

så er jeg panisk hvis der er nogle der spiller bold tæt på mig.. er bange for at blive ramt af bolden så hvis vi skal på stranden går jeg altid en KÆMPE bue udenom folk der har bolde... 

KRABBER !!! puhaa... hvis jeg skal bade på stranden så har jeg ALTID klipklapper på.... er panisk angst få at møde en krabbe 

Ellers HADER jeg at have beskidte/klistrede/fedtede fingre.. kan slet ikke have det.. og kan IKKE tørre fingre/mund i en karklud !! AD væmmes hvis jeg ser andre gøre det  

Tror det var det  

Hahah jeg kan også få helt hjertebanken og svømmer som en gal ind igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.