o1Mutte skriver:
Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum
Har du en underlig forbi?
Starter selv.
Jeg selv er vildt bange for høns..
Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk
(det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O)
Og fisk! Alle fisk men især hajer...
Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 
hehe hvor sjovt
lige præcis den med hajerne i svømmehallen og havet har jeg også
puha får total paranoia da jeg er sikker på der svømmer en haj bag mig 
og som en anden skriver så den med telefon opkald har jeg også... dog ikke så slemt som det har været, men kan stadig få hjertebanken osv ved at ringe til fremmede.. har dog med tiden lært at ringe til lægen osv
Edderkopper er jeg skrækslagen for... kæresten skal ALTID slå dem ihjel hvis jeg opdager en, uanset størrelse.. kan ikke selv få mig til det da jeg er bange for at ramme ved siden af og den så lander på gulvet og kravler væk 
kan ikke gå under en stige.. er sikker på det bringer uheld eller jeg får den i hovedet
så er jeg panisk hvis der er nogle der spiller bold tæt på mig.. er bange for at blive ramt af bolden
så hvis vi skal på stranden går jeg altid en KÆMPE bue udenom folk der har bolde... 
KRABBER !!! puhaa... hvis jeg skal bade på stranden så har jeg ALTID klipklapper på.... er panisk angst få at møde en krabbe 
Ellers HADER jeg at have beskidte/klistrede/fedtede fingre.. kan slet ikke have det.. og kan IKKE tørre fingre/mund i en karklud !! AD væmmes hvis jeg ser andre gøre det
Tror det var det
Anmeld