Har du en fobi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

C8

Fik lige lidt inspiration (og et godt grin) på et andet forum  

Har du en underlig forbi? 

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

EDDERKOPPER! Det er lige meget hvor små de er, går helt i panik/græder og kan ikke sove før jeg endelig tør tage mod til (efter 3 timer) at sprøjte med hårsprayen. Ved godt at det er synd og at det er et dyr som holder insekter væk men i min verden må de gerne udryddes  

Er også bange for mørkt vand fx i svømmehaller. Hvad man ikke kan se er uhyggeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

Misscbn

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

Jeg selv er vildt bange for høns..  Går i panik hvis sådan en fjerkost nærmer sig.. Og begynder at tude.. Især hvis de følger efter mig så er jeg tæt på at dø af skræk (det er svigerfars høns slemme til, de står endda ude foran døren :O) 

Og fisk! Alle fisk men især hajer... Bader aldrig i havet, og har det stramt med at svømme i det dybe i svømmehallen.. Bilder mig selv ind at de har hajer som de lukker ud når jeg er langt nok væk fra kanten 

jeg har fobi overfor frøer og snegle det er virkelig hårdt syns jeg får panik anfald og det er slemmest med de der skov snegle de sorte og de der kæmpe snegle jeg hyberventilere og får sved ture 

Anmeld

28. januar 2014

FrkZier

o1Mutte skriver:

Starter selv. 

Jeg har en fobi, som mange synes er dybt mærkelig og det er det jo nok egentlig også..

men jeg er PANISK ANGST for vådt træ!

bare tanken om at skulle skylle et træskærebræt under vandhanen giver mig kuldegysninger,  uha nej puuuha...

Anmeld

28. januar 2014

o1Mutte

FrkZier skriver:

Jeg har en fobi, som mange synes er dybt mærkelig og det er det jo nok egentlig også..

bare tanken om at skulle skylle et træskærebræt under vandhanen giver mig kuldegysninger,  uha nej puuuha...

Sorry men HAHHAH 

Den tog vist prisen for det underligste jeg har hørt  

Anmeld

28. januar 2014

Disarobi

... At forme frikadeller!!!!!!
Den der metode med en ske i den ene hånd som man bruger til at forme farsen i den anden hånd med  
Jeg kan ikke engang være i køkkenet mens en anden gør det!!!!! Total freakshow, I know....

Anmeld

5. august 2014

o1Mutte

Hahah læste lige denne tråd igen og den er altså stadig sjov 

Anmeld

5. august 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Slanger, kan bare ikke holde dem ud.. Puha! Kan godt på se dem gennem et bur, men skal aldrig nogensinde holde eller røre ved en!

Da jeg var mindre, havde jeg en sovesofa seng, hvor der var er stykke fra sengen ind til væggen sikkert ikke mere end max 5 cm. Men hver aften af frygt for at der skulle komme slanger op fra siden stoppede jeg det til der med bamser.. Ret sødt når man tænker over det

Men det er min eneste fobi..

Anmeld

5. august 2014

MyLove E

o1Mutte skriver:

Tro mig min mand morer sig også vældigt over at jeg kan komme fra bilen og ind i huset ved svigerforældrene, uden knap at røre jorden, i mens jeg hviner som en lille pige...  

Aner ikke hvor jeg har den med hajerne i svømmehallen fra.. Det var bare en tanke der slog mig engang.. Og den har hængt ved  

Hehe den med telefonen er sjov  

Jeg er ikke bange for køer (er landmand) men har dog en sund respekt for en ko der lige har født en kalv, og tyrene  

Se det er jo sjovt. Min søster er også landmand ved køer, hun elsker hendes køer ( Som jo faktisk er ret farlige i ved det bare ikke ) Hun har så fået høns, som hun faktisk var bange for i starten

Anmeld

5. august 2014

MyLove E

Jeg er PANISK angst for katte. De går lige efter struben

Jeg vil hellere ha 15 rocker efter mig end en kat

Køer er også lidt farlige

Anmeld

5. august 2014

MyLove E

FrkZier skriver:

Hehe men du skal jo også huske at vådt træ jo kan give sars

(Terkels mor siger det til Terkel i ' Terkel i knibe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.