fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Ih, hvor har jeg ondt af dig ... Aaaal den ventetid! Men brug ventetiden på at være god ved dig selv Spis en rigtig god kage/eller anden god mad, slap af - så er jeg sikker på der sker noget inden tirsdag (forhåbentlig!!!!!)

Sender såååå meget vestøv til dig!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Nej desværre

mærker bare intet overhovedet.
så nu skal den sidste ventetid til tirsdag morgen bare overståes. der bliver jeg sat igang , og forhåbentlig kan de starte med at tage vandet

Han har vist sin egen vilje godt du snart kan se en ende på det hele

Anmeld

10. november 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Nej desværre

mærker bare intet overhovedet.
så nu skal den sidste ventetid til tirsdag morgen bare overståes. der bliver jeg sat igang , og forhåbentlig kan de starte med at tage vandet

Øv da :-( men nu er der heldigvis ikke lang tid til tirsdag. tag jer en hyggeaften i aften med en god film og gå så evt. ud og spise en god middag imorgen aften og nyd jeres tosomhed så er det lige pludselig tirsdag morgen

Ved godt det er nemmere sagt end gjort!!

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Ih, hvor har jeg ondt af dig ... Aaaal den ventetid! Men brug ventetiden på at være god ved dig selv Spis en rigtig god kage/eller anden god mad, slap af - så er jeg sikker på der sker noget inden tirsdag (forhåbentlig!!!!!)

Sender såååå meget vestøv til dig!!! 

Ja Pyha det godt nok en streng tid lige nu. Men jeg får slappe godt af på sofaen, og nyder nogle gode film og lidt snolder med kæresten
og ja så går dagene jo alligevel. og vi kan heldigvis snart se en ende på det.
I morgen skal jeg vist bare bruge på at få så meget søvn og hvile som muligt for kender jeg mig selv ret så går alle tankerne , spændingen og nervøsiteten igang så snart jeg ligger i min seng i morgen aften og bare venter på kl bliver 06 og vækkeuret ringer tirsdag morgen.
Og så det næsten tid til at komme et skidt tættere på at møde vores søn.

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Han har vist sin egen vilje godt du snart kan se en ende på det hele

Det må man sige han har
den stædige bandit
ja nu går der heldigvis ikke så længe mere

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Øv da :-( men nu er der heldigvis ikke lang tid til tirsdag. tag jer en hyggeaften i aften med en god film og gå så evt. ud og spise en god middag imorgen aften og nyd jeres tosomhed så er det lige pludselig tirsdag morgen

Ved godt det er nemmere sagt end gjort!!

Nej nu begynder man heldigvis snart at kunne se enden på det hele.
I morgen skal bare bruges på at sove og hvile så meget som overhovedet muligt. For kan garanteret ikke sove natten til tirsdag, når først jeg rammer sengen begynder alle spørgsmålene, spændingen og nervøsiteten at køre på højtryk. Tænk det nok bliver den sidste nat med Bassen inden i maven.

Anmeld

11. november 2013

Mini us

BigHope13 skriver:

Nej nu begynder man heldigvis snart at kunne se enden på det hele.
I morgen skal bare bruges på at sove og hvile så meget som overhovedet muligt. For kan garanteret ikke sove natten til tirsdag, når først jeg rammer sengen begynder alle spørgsmålene, spændingen og nervøsiteten at køre på højtryk. Tænk det nok bliver den sidste nat med Bassen inden i maven.

Håber du snart får din guldklump at se. Jeg blev også sat igang i tirsdags fik en pille tirsdag og onsdag tog de mit vand kl 11.30.. kl 17.35 havde jeg min prinsesse

Ønsker dig en rigtig god fødsel  

Kæmpe kram

Anmeld

11. november 2013

et-ønske

uhhhhh jeg har en fornemmelse af at du er i fuld sving nu vestøv i din retning søde

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Mini us skriver:

Håber du snart får din guldklump at se. Jeg blev også sat igang i tirsdags fik en pille tirsdag og onsdag tog de mit vand kl 11.30.. kl 17.35 havde jeg min prinsesse

Ønsker dig en rigtig god fødsel  

Kæmpe kram

Ejjj stort stort tillykke med hende.
Håber at alt er gået jer godt

bliver så godt endeligt at kunne komme igang i morgen bare med et eller andet. Så nu går der ikke længe inden jeg har min skønne basse

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

uhhhhh jeg har en fornemmelse af at du er i fuld sving nu vestøv i din retning søde

Stadig ikke nej han gider altså bare slet ikke, så nu skal den sidste dag her overståes. så stiller vi på sygehuset kl 08 i morgen tidlig, og Ihhh hvor jeg bare håber at der er sket en lille smule så de kan starte med at tage vandet . hvem ved om et døgn kommer de første spæde veer måske
Yay hvor jeg glæder mig til at møde min basse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.