fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

lineog4

BigHope13 skriver:

Ihhh tusind tak skal du have, ville ønske det var morgen allerede er så spændt på hvad der skal ske.

Du har da ikke tid til at svare - du skulle jo være i gang med at føde. Hmm de jordemødre ved da heller ikke noget ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

RIIIIGTIG mange gange held og lykke med i morgen, søde! Håber self. der sker noget før i morgen!! Uanset hvad, så håber jeg din fødsel kommer til at gå som smurt! Tænker på dig

Anmeld

11. november 2013

BabyDrømme23

Jeg vil også ønske dig held og lykke  

Jeg følger spændt med fra sidelinjen på din at guldklump kommer ud 

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

lineog4 skriver:

Du har da ikke tid til at svare - du skulle jo være i gang med at føde. Hmm de jordemødre ved da heller ikke noget ;-)

Altså må nok sige har sendt lidt sure tanker til den jordemoder som lovede mig at jeg havde født i løbet af weekenden, det er farligt at love noget til en højgravid.

men lige nu er alt lige meget. nyder den sidste tid hvor vi er to. Hygger lidt ekstra om hunden og nyder bare roen der er. og så ser jeg bare så meget frem til morgen dagen, til at få udløst spændingen om hvad der skal ske, og hvordan det skal ske. og så selvfølgelig meget snart at kunne kalde mig og kæresten for forældre

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

RIIIIGTIG mange gange held og lykke med i morgen, søde! Håber self. der sker noget før i morgen!! Uanset hvad, så håber jeg din fødsel kommer til at gå som smurt! Tænker på dig

Tusind tusind tusind tak søde du
Ihhh hvor jeg glæder mig til forhåbentlig meget snart at kunne opdatere om at sønnen er kommet godt til verden

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

BabyDrømme23 skriver:

Jeg vil også ønske dig held og lykke  

Jeg følger spændt med fra sidelinjen på din at guldklump kommer ud 

Åhh tusind tusind tak. Hvor er det også bare spændende

Anmeld

11. november 2013

Lykke:)

Er simpelthen bare så spændt på dine vegne! Håber sådan for jer, at i går en fantastisk oplevelse i møde og at i meget snart har jeres lllle basse i armene
For pokker hvor har du altså bare været tålmodig! (Jeg er ved at dø af utålmodighed ) kæmpe meget held og lykke og sender en masse vestøv afsted mod dig søde!

Anmeld

11. november 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Tusind tusind tusind tak søde du
Ihhh hvor jeg glæder mig til forhåbentlig meget snart at kunne opdatere om at sønnen er kommet godt til verden

Det gør jeg virkelig også

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Er simpelthen bare så spændt på dine vegne! Håber sådan for jer, at i går en fantastisk oplevelse i møde og at i meget snart har jeres lllle basse i armene
For pokker hvor har du altså bare været tålmodig! (Jeg er ved at dø af utålmodighed ) kæmpe meget held og lykke og sender en masse vestøv afsted mod dig søde!

Haha hvor er du sød, synes bestemt ikke selv jeg har været tålmodig, Pyha det har været en kamp, men alt er glemt lige nu i skrivende stund. Nu kommer det tæt på og det faktisk også lidt skræmmende at vide at jeg i løbet af de næste par dage ihvertfald er sikker på at være mor.
Nu krydser jeg bare fingre foelovelsen at de kan sætte igang med at tage vandet så det ikke trækker yderligere i langdrag.
Tusind tak for vestøv og tanker , skal nok snart sende tankerne retur til dig nu hvor det snart bliver din tur søde ven

Anmeld

11. november 2013

sulo

dejligt at høre at det også snart bliver din tur, held og lykke med igangsættelsen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.