fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

M&J87

BigHope13 skriver:

Stadig ikke nej han gider altså bare slet ikke, så nu skal den sidste dag her overståes. så stiller vi på sygehuset kl 08 i morgen tidlig, og Ihhh hvor jeg bare håber at der er sket en lille smule så de kan starte med at tage vandet . hvem ved om et døgn kommer de første spæde veer måske
Yay hvor jeg glæder mig til at møde min basse

Jeg er såå spændt på dine vegne!!!

HEld og lykke imorgen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Jeg er såå spændt på dine vegne!!!

HEld og lykke imorgen :-)

Ihhh tusind tusind tak skal du have. Kan også godt mærke sommerfuglene og spændingen begynder at melde sig her

Anmeld

11. november 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Stadig ikke nej han gider altså bare slet ikke, så nu skal den sidste dag her overståes. så stiller vi på sygehuset kl 08 i morgen tidlig, og Ihhh hvor jeg bare håber at der er sket en lille smule så de kan starte med at tage vandet . hvem ved om et døgn kommer de første spæde veer måske
Yay hvor jeg glæder mig til at møde min basse

Han er godt nok stædig godt du ved at der sker noget imorgen glæder mig så meget til at se og høre om bassen

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Han er godt nok stædig godt du ved at der sker noget imorgen glæder mig så meget til at se og høre om bassen

Ja sørme så nu var det Såå svært at blive gravid så tænker han at så skal mor sørme også have lov at være gravid så længe som overhovedet muligt

men ja det vildt at tænke på der højst sandsynligt sker noget i morgen. det skulle ihvertfald gerne starte sådan rigtigt i morgen.
Er så spændt på hvad der skal ske. og glæder mig til at smide en update når det hele er godt overstået.

Anmeld

11. november 2013

morpåthurø

BigHope13 skriver:

Ja sørme så nu var det Såå svært at blive gravid så tænker han at så skal mor sørme også have lov at være gravid så længe som overhovedet muligt

men ja det vildt at tænke på der højst sandsynligt sker noget i morgen. det skulle ihvertfald gerne starte sådan rigtigt i morgen.
Er så spændt på hvad der skal ske. og glæder mig til at smide en update når det hele er godt overstået.

held og lykke. glæder mig til at se og høre nyt:-)

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

LOUISEHOBRO skriver:

held og lykke. glæder mig til at se og høre nyt:-)

Tusind tak skal du have det er bare så spændende det hele

Anmeld

11. november 2013

mulle85

held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel!

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

mulle85 skriver:

held og lykke, håber du får en fantastisk fødsel!

Tusind tak skal du have

Anmeld

11. november 2013

Tulipan

BigHope13 skriver:

Ih jeg glæder mig bare super meget til at høre hvordan det hele er gået i morgen!
Rigtig meget held og lykke og ve-støv herfra

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Tulipan skriver:

Ih jeg glæder mig bare super meget til at høre hvordan det hele er gået i morgen!
Rigtig meget held og lykke og ve-støv herfra

Ihhh tusind tak skal du have, ville ønske det var morgen allerede er så spændt på hvad der skal ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.