fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Åha sådan tror jeg også det bliver her

Eller ja jeg kan jo stadig nå at føde her i weekenden som jordemoderen spår jeg gør. men ellers tænker jeg at de forhåbentlig kan tage vandet på tirsdag når nu at livmoderhalsen er helt udslettet jeg var en finger åben.. det sætter jeg hvertfald min lid til

men øv hvor er det frustrerende jeg er så super skuffet og faktisk bare udmattet af at være til som gravid, at jeg går og små hyler hele tiden. Pyha hormonerne køre på højtryk, burde jo være glad for at vide at om senest 3-4 dage er vi forældre, men det bare ikke godt nok for mig lige nu

jeg krydser fingre

åh hvor kan jeg godt forstå dig! 3-4 dage er sgu også lang tid når man allerede HAR ventet i 41uger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Putomanen

Jeg for at han snart kommer ud og hilser på jer

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

AnjaM skriver:

Jeg sætter også min 25-øre på at han kommer i morgen!

men nej, hvor kan jeg godt forstå at du føler dig temmelig modløs lige nu.

Jeg håber at du og M får en hyggelig aften - det kunne jo være den sidste hvor i bare er jer

Tanker og knus!

Hvor er du bare skøn
jeg håber inderligt du får ret.

Vi har haft en rigtig hyggelig aften sammen med svigerfamilien som serverede god mad og hyggelige timers samvær.

Så nu er vi gået mætte og trætte i seng og tager hul på den sidste ventetid

og ja tålmodigheden er bestemt på prøve

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

Moma skriver:

Har ingen erfaring med hindeløsning. Men vil bare ønske dig en fantastisk fødsel.

Tusind tusind tak skal du have, håber snart der vil ske noget

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

jeg krydser fingre

åh hvor kan jeg godt forstå dig! 3-4 dage er sgu også lang tid når man allerede HAR ventet i 41uger!!

Ja det er jo altså underligt, nu har man ventet så længe så burde det jo ikke være de sidste par dage som skulle gøre den store forskel, men JO Pyha synes der er Såå længe til tirsdag morgen

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

Putomanen skriver:

Jeg for at han snart kommer ud og hilser på jer

Mange tak skal du have søde, kunne være skønt hvis der snart gad ske noget.

Anmeld

10. november 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Ja det er jo altså underligt, nu har man ventet så længe så burde det jo ikke være de sidste par dage som skulle gøre den store forskel, men JO Pyha synes der er Såå længe til tirsdag morgen

man havde jo et håb om at man på nuværende tidspunkt ville have sin baby i armene, alt det fra start til 40+0 er ventetid, men man VED godt man ikke kan forvente en baby, men derefter så det 'ekstra' ventetid

Anmeld

10. november 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Noget nyt?
Håber snart du har din prins i armene..

Anmeld

10. november 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Noget nyt?

Nej desværre

mærker bare intet overhovedet.
så nu skal den sidste ventetid til tirsdag morgen bare overståes. der bliver jeg sat igang , og forhåbentlig kan de starte med at tage vandet

Anmeld

10. november 2013

et-ønske

Noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.