Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor1013 skriver: Du må endelig ikke være bange for igangsættelse, hvis ikke han kommer før Jeg sender en masse vestøv i din retning *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssttttttttttttt*
Du må endelig ikke være bange for igangsættelse, hvis ikke han kommer før
Jeg sender en masse vestøv i din retning *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssttttttttttttt*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussekat skriver: hejsanu må han da til at kom ud du skal ud ikke gå lige så lang tid som elefant jo hihi
hejsanu må han da til at kom ud du skal ud ikke gå lige så lang tid som elefant jo hihi
BigHope13 skriver: Nej det bør jeg nok ikke være og jeg tænker også selv at når jeg var 1 finger åben inden hindeløsning burde jeg være åben nok til at få taget vandet på tirsdag hvis det bliver aktuelt. synes mere det har været det med at få piller jeg har været lidt ængstelige omkring, synes jeg har hørt så mange hvor det trækker lidt i langdrag nemlig. skal nok bare huske at vi alle er forskellige og lade være med at lytte for meget på ændres historier.
Nej det bør jeg nok ikke være og jeg tænker også selv at når jeg var 1 finger åben inden hindeløsning burde jeg være åben nok til at få taget vandet på tirsdag hvis det bliver aktuelt. synes mere det har været det med at få piller jeg har været lidt ængstelige omkring, synes jeg har hørt så mange hvor det trækker lidt i langdrag nemlig. skal nok bare huske at vi alle er forskellige og lade være med at lytte for meget på ændres historier.
Fødselslægen sagde desværre ikke hvor mange cm åben jeg var, men kun at de kunne tage vandet torsdag eftermiddag (hvilket de ikke nåede )
Jeg var dødbange da jeg ventede Bella for 3 år siden og fik besked på, at jeg skulle sættes i gang før tid... Jeg læste kun skrækhistorierne, men det endte med at de kunne prikke hul på vandet med det samme, så jeg slap for pillerne Denne gang frygtede jeg endnu mere, hvis ikke han var kommet naturligt, for så ville det ende med et ballonkateter - uuuf, det var jeg ikke meget for, men jeg undgik det
Du skal slet ikke være online nu, du skal føde
KOM NUUUUU
grinny skriver: Du skal slet ikke være online nu, du skal føde KOM NUUUUU
BigHope13 skriver: Haha jeg vil også så gerne Men kan åbenbart hverken sove eller føde alt den spænding her driver mig til vanvid.men synes nu slet ikke der sker en skid med kroppen
Haha jeg vil også så gerne Men kan åbenbart hverken sove eller føde alt den spænding her driver mig til vanvid.men synes nu slet ikke der sker en skid med kroppen
Der er ikke kommet flere plukveer?
Vil gerne tro at spændingen kan forstyrre søvnen, det kunne jo ske om lidt eller om lidt eller om lidt osv.
BigHope13 skriver: Ej hvor skægt jeg er 40+6 idag, og fik hindeløsning kl 10 Hehe.
Ej hvor skægt jeg er 40+6 idag, og fik hindeløsning kl 10 Hehe.
Det er da lidt sjovt
Håber der er noget i gang
Jeg fik hindeløsning sidste gang med god effekt. Fødte samme nat. Lynfødsel på 3 timer...
grinny skriver: Der er ikke kommet flere plukveer? Vil gerne tro at spændingen kan forstyrre søvnen, det kunne jo ske om lidt eller om lidt eller om lidt osv.
MMOGM skriver: Det er da lidt sjovt Håber der er noget i gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128