fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

BigHope13

LMX skriver:

Jeg fik hindeløsning sidste gang med god effekt. Fødte samme nat. Lynfødsel på 3 timer...

Wow hvor fantastisk, tror desværre ikke at det har den store effekt på mig alligevel, de få plukkeveer jeg havde i går er forsvundet fuldstændig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

MMOGM

BigHope13 skriver:

Desværre kan jeg ikke følge trop, efter en god nats søvn er der bare slet intet at mærke

Øv 

Krydser for der sker noget i løbet af dagen 

Anmeld

9. november 2013

et-ønske

Det er det jeg siger, han har det for godt i din hule
Bare vent - jeg tror der sker noget sidst på dagen idag

Anmeld

9. november 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Det er det jeg siger, han har det for godt i din hule
Bare vent - jeg tror der sker noget sidst på dagen idag

Jeg håber du får ret nu går jeg ihvertfald igang med rengøring og så går vi en lang tur inden vi skal ud til kærestes forældre og have and i aften

Anmeld

9. november 2013

Stivdie

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Jeg er sikker på, du føder i morgen, søndag!
Fik aldrig en hindeløsning, så dér har jeg desværre ikke nogle erfaringer at dele af, men jeg fik at vide, jeg skulle igangsættes om tirsdagen, så fødte en søndagen, to dage før, og er sikker på, at du gør mig kunsten efter og får et lille søndagsbarn

Anmeld

9. november 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Jeg er sikker på, du føder i morgen, søndag!
Fik aldrig en hindeløsning, så dér har jeg desværre ikke nogle erfaringer at dele af, men jeg fik at vide, jeg skulle igangsættes om tirsdagen, så fødte en søndagen, to dage før, og er sikker på, at du gør mig kunsten efter og får et lille søndagsbarn

Hehe hvem ved, det kunne jo ske, synes dog jeg har mistet modet fuldstændig, har ikke mærket en eneste plukkeveer siden igår to timer efter hindeløsningen.
Men det ville passe mig fint hvis han melder sig i nat eller i morgen.
Nu vil vi ihvertfald tage ud til svigerforældre og spise and og så prøve at nyde tiden og tænke på lidt andet.
Lidt svært når hormonerne sidder langt langt ude på tøjet

Anmeld

9. november 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Jeg fik hindeløsning 38+0 og efterfølgende tegnblødning.. men ingen fødsel.
fik ny hindeløsning 40+0 men stadig ingen fødsel

han ville sgu ikke ud før der kom lidt skrappere metoder i værks

håber snart lille babyven vil ud

Anmeld

9. november 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

Jeg fik hindeløsning 38+0 og efterfølgende tegnblødning.. men ingen fødsel.
fik ny hindeløsning 40+0 men stadig ingen fødsel

han ville sgu ikke ud før der kom lidt skrappere metoder i værks

håber snart lille babyven vil ud

Åha sådan tror jeg også det bliver her

Eller ja jeg kan jo stadig nå at føde her i weekenden som jordemoderen spår jeg gør. men ellers tænker jeg at de forhåbentlig kan tage vandet på tirsdag når nu at livmoderhalsen er helt udslettet jeg var en finger åben.. det sætter jeg hvertfald min lid til

men øv hvor er det frustrerende jeg er så super skuffet og faktisk bare udmattet af at være til som gravid, at jeg går og små hyler hele tiden. Pyha hormonerne køre på højtryk, burde jo være glad for at vide at om senest 3-4 dage er vi forældre, men det bare ikke godt nok for mig lige nu

Anmeld

9. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
BigHope13 skriver:

Åha sådan tror jeg også det bliver her

Eller ja jeg kan jo stadig nå at føde her i weekenden som jordemoderen spår jeg gør. men ellers tænker jeg at de forhåbentlig kan tage vandet på tirsdag når nu at livmoderhalsen er helt udslettet jeg var en finger åben.. det sætter jeg hvertfald min lid til

men øv hvor er det frustrerende jeg er så super skuffet og faktisk bare udmattet af at være til som gravid, at jeg går og små hyler hele tiden. Pyha hormonerne køre på højtryk, burde jo være glad for at vide at om senest 3-4 dage er vi forældre, men det bare ikke godt nok for mig lige nu

Jeg sætter også min 25-øre på at han kommer i morgen!

men nej, hvor kan jeg godt forstå at du føler dig temmelig modløs lige nu.

Jeg håber at du og M får en hyggelig aften - det kunne jo være den sidste hvor i bare er jer

Tanker og knus!

Anmeld

9. november 2013

Moma

Har ingen erfaring med hindeløsning. Men vil bare ønske dig en fantastisk fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.