fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Haha hvor er du sød, synes bestemt ikke selv jeg har været tålmodig, Pyha det har været en kamp, men alt er glemt lige nu i skrivende stund. Nu kommer det tæt på og det faktisk også lidt skræmmende at vide at jeg i løbet af de næste par dage ihvertfald er sikker på at være mor.
Nu krydser jeg bare fingre foelovelsen at de kan sætte igang med at tage vandet så det ikke trækker yderligere i langdrag.
Tusind tak for vestøv og tanker , skal nok snart sende tankerne retur til dig nu hvor det snart bliver din tur søde ven

Jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg var gået så lang tid over tid som dig, og synes altså du klarer det så flot

Det håber jeg altså også for jer! Det kunne da være fantastisk hvis de kan nøjes med at tage vandet

Tusind tak! modtager det gerne ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2013

BigHope13

sulo skriver:

dejligt at høre at det også snart bliver din tur, held og lykke med igangsættelsen i morgen

Tusind tak skal du have ja nu bliver det langt om længe meget snart min tur

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis jeg var gået så lang tid over tid som dig, og synes altså du klarer det så flot

Det håber jeg altså også for jer! Det kunne da være fantastisk hvis de kan nøjes med at tage vandet

Tusind tak! modtager det gerne ;-)

Havde heller ikke i min vildeste fantasi regnet med at jeg skulle Såå langt over tid.
Hehe men hvor kan man blive overrasket og skuffet mange gange. Men slidt pyt nu her han her snart og er sikke på det har været det hele værd

Anmeld

11. november 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Havde heller ikke i min vildeste fantasi regnet med at jeg skulle Såå langt over tid.
Hehe men hvor kan man blive overrasket og skuffet mange gange. Men slidt pyt nu her han her snart og er sikke på det har været det hele værd

Det er jeg helt sikker på, at det er!
Ja, man bliver faktisk tit lidt skuffet over at der ikke sker noget. Men sådan er det, de kommer når de vil de små

Anmeld

11. november 2013

Mie89

Held og lykke med fødslen !  Håber du meget snart har din lille dreng i armene ! 

Anmeld

11. november 2013

BigHope13

Mie89 skriver:

Held og lykke med fødslen !  Håber du meget snart har din lille dreng i armene ! 

Tusind tak skal du have

Anmeld

12. november 2013

M&J87

Held og lykke idag!

Anmeld

12. november 2013

Sisse Vinther

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

uha, så er det nu <)

Anmeld

12. november 2013

Lauer

Sender dig 1000 tanker i dag, må du få en fantastisk oplevelse - held og lykke med det hele

Anmeld

12. november 2013

Putomanen

Jeg sender dig en masse tanker i dag og håber, at du får en god fødsel.Hvor bliver det bare spændende endelig at møde lillemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.