fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.399 visninger
113 svar
98 synes godt om
8. november 2013

BigHope13

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

lineog4

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

Jeg har fået hindeløsning to gange. Den ene gang gjorde det så de to dage efter kunne prikke vandet frem for piller til igangsættelse og den anden gang gjorde det ingen ting og den stædige lille mand ventede med at få fødselsdag til hjem fik den første stikpille - men så gik det tilgengæld også hurtigt ;-)

pøj pøj 

Anmeld

8. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg fik hindeløsning og tegnblødning deraf kl. 14. Og jeg lå med lillepigen i armene kl. 23.27

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

lineog4 skriver:

Jeg har fået hindeløsning to gange. Den ene gang gjorde det så de to dage efter kunne prikke vandet frem for piller til igangsættelse og den anden gang gjorde det ingen ting og den stædige lille mand ventede med at få fødselsdag til hjem fik den første stikpille - men så gik det tilgengæld også hurtigt ;-)

pøj pøj 

Ja det er jo desværre ikke et vidunder trick til fødsel, Ihhh prøver også at sige til mig selv at der muligvis ikke sker mere, men hvor er det svært når jordemoder siger jeg nok føder i løbet af weekenden. Bliver bare såååå skuffet hvis det ikke sker.

Håber ikke han er så stædig han bliver derinde Haha

tak for dit svar

Anmeld

8. november 2013

Team Putte

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,

hindeløsning og tegnblødning søndag kl 15, fødte mandag morgen kl 4.10

håber det virker for dig

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Mom skriver:

Jeg fik hindeløsning og tegnblødning deraf kl. 14. Og jeg lå med lillepigen i armene kl. 23.27

Se det jo fantastisk at høre
hvad havde du af symptomer efter hindeløsning??

Jeg havde nogenlunde regelmæssige plukkeveer mellem4-6 minutter allerede inden hindeløsning og de blev lidt kraftigere efter. men ja de synes at være forsvundet godt og grundig mærker kun lidt når jeg går lidt rundt.
Så går og bliver helt øv over at det hele måske bare går i sig selv men ja det jo stadig tidligt så håber at der måske vender nogle tiltagende plukkeveer tilbage.
tusind takfor dir svar

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Team Putte skriver:

hindeløsning og tegnblødning søndag kl 15, fødte mandag morgen kl 4.10

håber det virker for dig

Hvor dejligt at høre

havde du nogle symptomer efter hindeløsning,?? Jeg havde lidt plukkeveer i kort tid både før og efter men nu jeg blot øm.
Så håber ikke det hele bare går i sig selv

mange tak skal du have og tak for svar

Anmeld

8. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
BigHope13 skriver:

Se det jo fantastisk at høre
hvad havde du af symptomer efter hindeløsning??

Jeg havde nogenlunde regelmæssige plukkeveer mellem4-6 minutter allerede inden hindeløsning og de blev lidt kraftigere efter. men ja de synes at være forsvundet godt og grundig mærker kun lidt når jeg går lidt rundt.
Så går og bliver helt øv over at det hele måske bare går i sig selv men ja det jo stadig tidligt så håber at der måske vender nogle tiltagende plukkeveer tilbage.
tusind takfor dir svar

Jeg fik plukveer med det samme, som så udviklede sig til veer indenfor et par timer, vandet gik omkring kl. 20, også bare igang

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Mom skriver:

Jeg fik plukveer med det samme, som så udviklede sig til veer indenfor et par timer, vandet gik omkring kl. 20, også bare igang

Så håber jeg på plukkeveerne kommer retur så der snart kan ske noget

Anmeld

8. november 2013

UnderStjernerne

Har desværre ingen erfaring (endnu? ), men for pokker hvor er det spændende!!!! 

Glæder mig SÅ meget til at høre at du endelig har fået din søn i armene! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.