fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

BigHope13

MMOGM skriver:

Ja hehe, det gik vildt stærkt! 

Fik den lavet 40+6 og fødte så 41+0 

Ej hvor skægt jeg er 40+6 idag, og fik hindeløsning kl 10 Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

BigHope13

FebruaryMom skriver:

GUD HVOR ER DET SPÆNDENENE!
Renger stærkt med, at han er ude inden mandag! Du må altså lige forklare ham, at vi er mange nu gerne vil have ham ud

Hehe jeg håber sådan at hende jordemoderen idag får ret og at han er ude inden weekenden er omme. Åh hvor jeg dog ønsker det.

Anmeld

8. november 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Hej sødeste... 

Hvor er det bare spændende.. 

Glæder mig til at se basse manden.. 

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Hehe jeg håber sådan at hende jordemoderen idag får ret og at han er ude inden weekenden er omme. Åh hvor jeg dog ønsker det.

Ja mon dog ikke han vælger at titte frem af sig selv

Anmeld

8. november 2013

Monski

BigHope13 skriver:

Uhh det lyder godt, håber der kommer gang i noget så.

Haha ja tænkte også nok at vi nok hellere må prioritere søvnen nu uanset om fødslen går igang i morgen eller om 3 dage Hehe.

Jeg var heldig, min fødsel tog kun 8 timer og 10 minutter fra start til slut, men tænkt engang at skulle gennemgå en fødsel på flere dagen hvor man kun har sovet et par timer fordi man ikke lige prioriterede søvnen højt

Det er en fantastisk plan i har,søvn, søvn, søvn

Anmeld

8. november 2013

et-ønske

Det hjalp desværre ikke på mig - men jeg ville have skrevet til dig igår at jeg er sikker på at du har født inden weekenden er omme

Anmeld

8. november 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Såå spændende hvis bare man kan komme uden om igangsættelse så jeg også bare glad. jeg håber dog min purk kommer lidt før, selvom der lige nu ikke er tegn på en skid

Du må endelig ikke være bange for igangsættelse, hvis ikke han kommer før 

Jeg sender en masse vestøv i din retning *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssttttttttttttt* 

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Hej sødeste... 

Hvor er det bare spændende.. 

Glæder mig til at se basse manden.. 

Hej skønne du
ja det er virkelig bare så spændende.
håber snart han vælger at komme ud til os.
håber det går dig og dine lækre drenge godt.

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Det hjalp desværre ikke på mig - men jeg ville have skrevet til dig igår at jeg er sikker på at du har født inden weekenden er omme

Åhh hvor er du sød, jeg håber du får ret

Anmeld

8. november 2013

pussekat

hejsa
nu må han da til at kom ud du skal ud ikke gå lige så lang tid som elefant jo hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.