fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Team Putte

BigHope13 skriver:

Hvor dejligt at høre

havde du nogle symptomer efter hindeløsning,?? Jeg havde lidt plukkeveer i kort tid både før og efter men nu jeg blot øm.
Så håber ikke det hele bare går i sig selv

mange tak skal du have og tak for svar

jeg fik også plukveer på vej hjem og massivt ondt i ryggen i omkring 2 timer.. Så startede veerne stille og roligt omkring kl 18

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

MMOGM

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Fik hindeløsning om morgenen kl 10, og han var ude dagen efter kl 06:05 

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

<3 Julebabyen <3 skriver:

Har desværre ingen erfaring med hindeløsning, men ihh hvor er det spændende Ser frem til at se et update fra dig imorgen eller overmorgen, hvor du skriver du har født ...

sender en masse ve støv afsted  til dig 

Ihhh tusind tak skal du have, jeg håber også snarest jeg kan komme med en god update, dog er der ikke optræk til noget i skrivende stund.

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Babymor1013 skriver:

Jeg fik jo lavet hindeløsning om mandagen som satte godt gang i nogle kraftige plukveer - og tegnblødning. 

Lillebror kom af sig selv torsdag morgen, 3 dage efter 

Nu bliver det jo spændende!! 

Såå spændende hvis bare man kan komme uden om igangsættelse så jeg også bare glad. jeg håber dog min purk kommer lidt før, selvom der lige nu ikke er tegn på en skid

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Monski skriver:

Nej jeg havde ikke ét eneste tegn før veerne begyndte så der er stadig håb selvom plukveerne er stoppet

- det lyder som en god plan jeg gik super sent i seng og vågnede klokken 5, så jeg var SÅ træt og det er jo ikke fordi man har mulighed for at sive længe dagen efter .. Eller de næste 10 år

Uhh det lyder godt, håber der kommer gang i noget så.

Haha ja tænkte også nok at vi nok hellere må prioritere søvnen nu uanset om fødslen går igang i morgen eller om 3 dage Hehe.

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

MMOGM skriver:

Fik hindeløsning om morgenen kl 10, og han var ude dagen efter kl 06:05 

Uhh hvor spændende, håber at kunne følge med i den tidsramme, det da til at forholde sig til

Anmeld

8. november 2013

MMOGM

BigHope13 skriver:

Uhh hvor spændende, håber at kunne følge med i den tidsramme, det da til at forholde sig til

Ja hehe, det gik vildt stærkt! 

Fik den lavet 40+6 og fødte så 41+0 

Anmeld

8. november 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

GUD HVOR ER DET SPÆNDENENE!
Renger stærkt med, at han er ude inden mandag! Du må altså lige forklare ham, at vi er mange nu gerne vil have ham ud

Anmeld

8. november 2013

JulieE

For præcis 7 år siden havde jeg fået løsnet hinder d.6 novemner og måtte møde op til igangsættelse 9. November... Tilgengæld kunne jordemoderen nøjes med at prikke hul på hinden(tage vandet). Det gjorde hun 10.25 og kl 14.37 var trolden født 

Og sender ve-støv!!!

Anmeld

8. november 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,

Held og lykke smukke pige!

Krydser alt for en snarlig og god fødsel!! 

Masser vestøv sendes til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.