Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Hvor dejligt at hørehavde du nogle symptomer efter hindeløsning,?? Jeg havde lidt plukkeveer i kort tid både før og efter men nu jeg blot øm.Så håber ikke det hele bare går i sig selvmange tak skal du have og tak for svar
Hvor dejligt at hørehavde du nogle symptomer efter hindeløsning,?? Jeg havde lidt plukkeveer i kort tid både før og efter men nu jeg blot øm.Så håber ikke det hele bare går i sig selvmange tak skal du have og tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Hej de skønne damer, ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født indenHar haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel?? fra hende som måske er mor inden weekenden er omme
Hej de skønne damer, ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født indenHar haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel?? fra hende som måske er mor inden weekenden er omme
Fik hindeløsning om morgenen kl 10, og han var ude dagen efter kl 06:05
<3 Julebabyen <3 skriver: Har desværre ingen erfaring med hindeløsning, men ihh hvor er det spændende Ser frem til at se et update fra dig imorgen eller overmorgen, hvor du skriver du har født ... sender en masse ve støv afsted til dig
Har desværre ingen erfaring med hindeløsning, men ihh hvor er det spændende Ser frem til at se et update fra dig imorgen eller overmorgen, hvor du skriver du har født ...
sender en masse ve støv afsted til dig
Babymor1013 skriver: Jeg fik jo lavet hindeløsning om mandagen som satte godt gang i nogle kraftige plukveer - og tegnblødning. Lillebror kom af sig selv torsdag morgen, 3 dage efter Nu bliver det jo spændende!!
Jeg fik jo lavet hindeløsning om mandagen som satte godt gang i nogle kraftige plukveer - og tegnblødning.
Lillebror kom af sig selv torsdag morgen, 3 dage efter
Nu bliver det jo spændende!!
Monski skriver: Nej jeg havde ikke ét eneste tegn før veerne begyndte så der er stadig håb selvom plukveerne er stoppet - det lyder som en god plan jeg gik super sent i seng og vågnede klokken 5, så jeg var SÅ træt og det er jo ikke fordi man har mulighed for at sive længe dagen efter .. Eller de næste 10 år
Nej jeg havde ikke ét eneste tegn før veerne begyndte så der er stadig håb selvom plukveerne er stoppet - det lyder som en god plan jeg gik super sent i seng og vågnede klokken 5, så jeg var SÅ træt og det er jo ikke fordi man har mulighed for at sive længe dagen efter .. Eller de næste 10 år
MMOGM skriver: Fik hindeløsning om morgenen kl 10, og han var ude dagen efter kl 06:05
BigHope13 skriver: Uhh hvor spændende, håber at kunne følge med i den tidsramme, det da til at forholde sig til
Uhh hvor spændende, håber at kunne følge med i den tidsramme, det da til at forholde sig til
Ja hehe, det gik vildt stærkt!
Fik den lavet 40+6 og fødte så 41+0
For præcis 7 år siden havde jeg fået løsnet hinder d.6 novemner og måtte møde op til igangsættelse 9. November... Tilgengæld kunne jordemoderen nøjes med at prikke hul på hinden(tage vandet). Det gjorde hun 10.25 og kl 14.37 var trolden født
Og sender ve-støv!!!
Held og lykke smukke pige!
Krydser alt for en snarlig og god fødsel!!
Masser vestøv sendes til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128