fra hindeløsning og tegnblødning - fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

lineog4

BigHope13 skriver:

Ja det er jo desværre ikke et vidunder trick til fødsel, Ihhh prøver også at sige til mig selv at der muligvis ikke sker mere, men hvor er det svært når jordemoder siger jeg nok føder i løbet af weekenden. Bliver bare såååå skuffet hvis det ikke sker.

Håber ikke han er så stædig han bliver derinde Haha

tak for dit svar

En rigtig kedelig flergangsmor - nyd ham derinde, det er så fantastisk at have dem inde i maven - nyd den sidste tid.... Og nej det er ikke fordi det ikke er skønt når han kommer ud, men set i bakspejlet så skal man nyde hver enkelt dag helt vildt det første år og ja resten af livet med dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har ingen erfaring med hindeløsning - men vil bare lige ønske dig rigtig meget held og lykke med den forestående fødsel

Hvor er det altså bare spændende!

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

UnderStjernerne skriver:

Har desværre ingen erfaring (endnu? ), men for pokker hvor er det spændende!!!! 

Glæder mig SÅ meget til at høre at du endelig har fået din søn i armene! 

Det er nogen gange liidt for spændende
Hehe det bliver så fantastisk og håber sådan at der snart sker noget mere

Anmeld

8. november 2013

Monski

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Fik en tid til igangsættelse på tirsdag , men mente nu at jeg havde født inden

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

fra hende som måske er mor inden weekenden er omme

Jeg fik hindeløsning da jeg var 40+5 ved en 16-tiden, dog uden tegnblødning. Men dagen efter vågnede jeg med veer og klokken 13/24 havde jeg min prins i armene

Det er så spændene, krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

lineog4 skriver:

En rigtig kedelig flergangsmor - nyd ham derinde, det er så fantastisk at have dem inde i maven - nyd den sidste tid.... Og nej det er ikke fordi det ikke er skønt når han kommer ud, men set i bakspejlet så skal man nyde hver enkelt dag helt vildt det første år og ja resten af livet med dem

Åh du bestemt ikke nogen kedelig fleregangs mor, det blot nogle kloge ord fra en med erfaring
jeg prøver så vidt muligt at nyde alt jeg kan lige nu, det kan være lidt svært at fokusere på det gode når generne opstår, men tror i den grad jeg kommer til at savne bevægelserne og det bånd man har til det lille væsen derinde.
Så tak for de fine ord

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

Monski skriver:

Jeg fik hindeløsning da jeg var 40+5 ved en 16-tiden, dog uden tegnblødning. Men dagen efter vågnede jeg med veer og klokken 13/24 havde jeg min prins i armene

Det er så spændene, krydser alt hvad jeg kan

Uhh hvor spændende, havde du mange symptomer efter hindeløsningen ?? Havde nogle kraftige plukkeveer men de er gået i sig selv efter en lur på sofaen

nu har vi aftalt at få noget god mad her til aften og så se vild med dans og måske lidt film og så kan vi gå en lille tur med hunden og så forholdvis tidligt i seng så vi kan være godt udhvilet hvis der skulle ske noget. Ihhh hvor jeg håber.

Anmeld

8. november 2013

BigHope13

AnjaM skriver:

Jeg har ingen erfaring med hindeløsning - men vil bare lige ønske dig rigtig meget held og lykke med den forestående fødsel

Hvor er det altså bare spændende!

Ihhh tusind tak søde ven, hvor er det hele altså bare spændende

Anmeld

8. november 2013

Guldet

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,
ja så nåede vi også 6 dage over termin, og har idag været til overbårenheds undersøgelse på sygehuset.

Jeg blev undersøgte indvendigt og livmoderhalsen var udslettet og livmodermund var godt blød og jordemoderen kunne få 1 finger op. hun laver så en hindeløsning, som giver ret kraftig tegnblødning.

Har haft lidt plukkeveer men synes de er aftagende efter jeg har slappe af på sofaen, og bløder heller ikke så meget mere. dog er jeg super øm forneden og i den nedre del af maven og har en smule ømhed i lænden også, men ikke noget konstant.

Er der nogen som har fået lavet hindeløsning med evt tegnblødning og har det haft en effekt på jer i forhold til snarlig fødsel??

Har desværre ingen erfaring med hindeløsning, men ihh hvor er det spændende Ser frem til at se et update fra dig imorgen eller overmorgen, hvor du skriver du har født ...

sender en masse ve støv afsted  til dig 

Anmeld

8. november 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Hej de skønne damer,

Jeg fik jo lavet hindeløsning om mandagen som satte godt gang i nogle kraftige plukveer - og tegnblødning. 

Lillebror kom af sig selv torsdag morgen, 3 dage efter 

Nu bliver det jo spændende!! 

Anmeld

8. november 2013

Monski

BigHope13 skriver:

Uhh hvor spændende, havde du mange symptomer efter hindeløsningen ?? Havde nogle kraftige plukkeveer men de er gået i sig selv efter en lur på sofaen

nu har vi aftalt at få noget god mad her til aften og så se vild med dans og måske lidt film og så kan vi gå en lille tur med hunden og så forholdvis tidligt i seng så vi kan være godt udhvilet hvis der skulle ske noget. Ihhh hvor jeg håber.

Nej jeg havde ikke ét eneste tegn før veerne begyndte så der er stadig håb selvom plukveerne er stoppet

- det lyder som en god plan jeg gik super sent i seng og vågnede klokken 5, så jeg var SÅ træt og det er jo ikke fordi man har mulighed for at sive længe dagen efter .. Eller de næste 10 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.