Manden siger stop.....MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres indput, jeg kan ikke gennemgå en abort og valget er truffet

Jeg takker for jeres indlæg og tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2013

Lullaby

1990h skriver:

nemlig min tanke..en hver normalt fungerende far vil da elske alle sine børnS

Der er vi dybt uenige.

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

lineog4 skriver:

Jeg tror faktisk når jeg tænker over det, hvis min mand havde været så kategorisk så han ville bede om skilsmisse grundet jeg ville have svært ved abort så ville jeg nå at bede om den før ham og havde egentlig nok slet ikke giftet mig med ham 

Dejligt for jer. Jeg tror at min mand havde bedt om skilsmisse af den grund at han ville føle at det her forhold kun handlede om mig, ikke gensidig respekt og tillid. Og af den grund er jeg glad for at han et min.

Anmeld

9. november 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Dejligt for jer. Jeg tror at min mand havde bedt om skilsmisse af den grund at han ville føle at det her forhold kun handlede om mig, ikke gensidig respekt og tillid. Og af den grund er jeg glad for at han et min.

Jeg elsker min mand, men når alt kommer til alt, elsker jeg mine børn højere, også den der vokser inde i mig

Anmeld

9. november 2013

lineog4

Lullaby skriver:

Tror ikke keg forstår hvor kravet om abort viser gensidig respekt. Det er vel lige forkert at kræve barnet som at kræve aborten - i den situation kan det vel kun handle om man taler sammen og man finder ud af hvem der har det sværest ved er valg.

Men det er jo kun teori for jeg stod slet ikke i den situation for min mand selvom han ikke ønskede et barn mere bad ikke om abort, ja var faktisk den første der sagde, at abort ikke for ham var en mulighed men var det mit valg måtte han støtte mig, men han vidste ikke hvordan han ville have det med det. havde jeg valgt abort var det så også mangel på respekt? For det havde jo også kun handlet om mig???

Anmeld

9. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Patriark skriver:

Hvad er problemet med en abort? er det værre end 40 års lort og belymringer?!

det er så åbenlyst, at du skal stoppe din graviditet. Dit liv bliver ødelagt hvis du fortsætter......

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Jeg elsker min mand, men når alt kommer til alt, elsker jeg mine børn højere, også den der vokser inde i mig

Dejligt for dig.

Anmeld

9. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Tak for alle jeres indput, jeg kan ikke gennemgå en abort og valget er truffet

Jeg takker for jeres indlæg og tanker

Du ønskes alt held og lykke herfra

Anmeld

9. november 2013

Starfish

Anonym skriver:

Jeg er allerede gravid

Vi har 3 skønne skønne børn, den sidste er kun 4 måneder gammel og jeg er blevet gravid på ppiller

Manden har udtrykt at han ikke ønsker et 4. barn, hvor jeg der imod er mere end villig til at byde det velkommen

Han går dog ikke fra os selvom jeg vælger at beholde barnet, men syntes godt nok det er en stor beslutning at trække ned over hovedet på ham og tænker, gad vide om han vil bruge det imod mig, hvis jeg vælger at beholde det "Det var også dig der ville have det. osv. osv....

Jeg ønsker ikke flere børn efter dette, og vil gerne sterilieres hvis vi vælger at beholde barnet

Hvad havde i gjort?

Hus, økonomi og alt det praktiske er fin til barn nr 4, så det ikke der den hænger.....

Hvis det var mig, og mit ønske var at beholde barnet, så ville jeg beholde barnet. Det ville være alt for svært for dig at skulle leve med at have fået fjernet det når du faktisk ønskede helhjertet at beholde det. Der tror jeg altid at du vil fortryde det hvis du får det fjernet.

Mener ikke, at manden har ret til at bebrejde dig noget, for du er jo blevet gravid ved et uheld, og enda på p-piller, så du har jo ikke "trukket det ned over hovedet på ham"

Anmeld

10. november 2013

Momo

Nu bider jeg lidt mærke i af du skriver at du er bange for at du vil føle et had til ham hvis du får en abort fordi han ikke ønsker det, men hvad med omvendt er du ikke bange for hvad han begynder at føle hvis du påtvinger ham et barn som han ikke ønsker? 

Du kan jo ikke sige hvad han føler inde i hoved, du kan jo ikke være sikker på at han har overskud til et barn mere det er da kun ham der kan mærke det. 

Er du klar til at risikere din familie for et barn mere og MÅSKE ende med at blive alene mor til 4 børn, alle at din mand føler sig for presset og går ned med stress eller fødselsdep? 

Jeg har ALTID sagt at jeg aldrig ville kunne få en abort aldrig. Men i maj stod jeg alligevel i den situation, min mand var lige frem bange for mit valg, men selvfølgelig fik jeg det fjernet det ville ikke være godt for vores familie at få et barn som ikke var ønsket fra den ene partner det er bare ikke fær! 

Og jeg har det fint med det, selvfølgelig var det hård med det var det eneste rigtige! 

Man er en familie, og man skal være enige og fælles om så store beslutninger. Selv om det er i vores krop, er det altså lige så hård for de kære mænd som bare INTET kan gøre til eller fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.