Nu bider jeg lidt mærke i af du skriver at du er bange for at du vil føle et had til ham hvis du får en abort fordi han ikke ønsker det, men hvad med omvendt er du ikke bange for hvad han begynder at føle hvis du påtvinger ham et barn som han ikke ønsker?
Du kan jo ikke sige hvad han føler inde i hoved, du kan jo ikke være sikker på at han har overskud til et barn mere det er da kun ham der kan mærke det.
Er du klar til at risikere din familie for et barn mere og MÅSKE ende med at blive alene mor til 4 børn, alle at din mand føler sig for presset og går ned med stress eller fødselsdep?
Jeg har ALTID sagt at jeg aldrig ville kunne få en abort aldrig. Men i maj stod jeg alligevel i den situation, min mand var lige frem bange for mit valg, men selvfølgelig fik jeg det fjernet det ville ikke være godt for vores familie at få et barn som ikke var ønsket fra den ene partner det er bare ikke fær!
Og jeg har det fint med det, selvfølgelig var det hård med det var det eneste rigtige!
Man er en familie, og man skal være enige og fælles om så store beslutninger. Selv om det er i vores krop, er det altså lige så hård for de kære mænd som bare INTET kan gøre til eller fra 
Anmeld