Manden siger stop.....MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

Anonym

Anonym skriver:

De børn vi har er ekstremt tætte, så vi er meget vant til småbørn, da vi nu har 3 blebørn

PHU...... Don't know want i'm gonna do!

Slet ingen der har stået i samme situation, hvor manden sagde fra men alligevel fik barnet???

jo mig.. vi havde tre børn (en med damp) og to lidt mindre - den yngste var samme alder som din mindste.

min mand var meget vred det første laaaaaaaaaaaaaange stykke tid.. men da vi kom til skanning for abort var jeg over 20 uger henne (trods alm og normal mens) vi beholde naturligvis.. og han elsker vores yngste som de andre trods han bestemt ikke ønskede en nr fire

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jo mig.. vi havde tre børn (en med damp) og to lidt mindre - den yngste var samme alder som din mindste.

min mand var meget vred det første laaaaaaaaaaaaaange stykke tid.. men da vi kom til skanning for abort var jeg over 20 uger henne (trods alm og normal mens) vi beholde naturligvis.. og han elsker vores yngste som de andre trods han bestemt ikke ønskede en nr fire

Jeg tror da også han vil blive lige så glad for baby som han er for hans andre børn, men phu hvor ville det da bare have været nemmere, hvis han havde taget imod det med åbne arme....

Ej, tankerne kører rundt

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

Jeg ville aldrig trække en baby hen over hovedet på min mand. En baby skal være ønsket af begge parter. Ville slet ikke tage chancen for hvad nu hvis han aldrig ville ændre mening. Altid ville bebrejde mig..

Anmeld

9. november 2013

De3Guldklumper

Lullaby skriver:

Jeg ville aldrig trække en baby hen over hovedet på min mand. En baby skal være ønsket af begge parter. Ville slet ikke tage chancen for hvad nu hvis han aldrig ville ændre mening. Altid ville bebrejde mig..

Forstår godt hvad du mener. Sådan har jeg også altid haft det.

Men da jeg stod i den sværeste situation i mit liv hvor der kom to streger på testen - uden det var nogens skyld - hvem har så "ret" til at få sit ønske opfyldt?

Den er SÅ svær når man står i det.

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

Pylle3 skriver:

Men da jeg stod i den sværeste situation i mit liv hvor der kom to streger på testen - uden det var nogens skyld - hvem har så "ret" til at få sit ønske opfyldt?

Forrige år stod jeg med en positiv tests. Meget uplanlagt. Vi brugte prævention men jeg havde glemt en pille. Han sagde klart nej. Der var ikke overskud hos ham til en baby.
Jeg accepterede det. For vi skal være 2. Men inden jeg fik aftalt et besøg hos lægen tabte jeg barnet. ½ år senere var han klar og vi fik Zarina.
Så jeg har prøvet det, ja det er ikke nemt. Men jeg er af den klare overbevisning at vi skal være 2 om barnet. Og ikke have barnet hvis ikke det er ønsket af begge. Jeg kan heller ikke forestille mig, at gå igennem graviditeten uden hans glæde ved siden af..

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

Pylle3 skriver:

Jeg synes heller ikke det drejer sig decideret om ønsker. For han har vel ikke overskud? I har jo 3 meget små. Han glæder sig måske til at I 2 kan være sammen uden babyer..

Anmeld

9. november 2013

De3Guldklumper

Lullaby skriver:

Jeg synes heller ikke det drejer sig decideret om ønsker. For han har vel ikke overskud? I har jo 3 meget små. Han glæder sig måske til at I 2 kan være sammen uden babyer..

Nu har vi så kun to og venter nr 3

Men man kan jo sige din mand havde jo så heller ikke sagt stop da i senere fik endnu en. Her gik vi med hvert vores ønske - den ene ikke flere og den anden med et ønske om en 3'er som jeg i flere år har måtte bearbejde for at acceptere hans ønske - med tudeture, ondt i maven og alt hvad der tilhøre når man så inderligt ønsker sig det. Nemlig fordi vi skulle ønske det begge to.

Så jo da jeg stod med en positiv test var det lidt at enten så fik han sit ønske opfyldt eller også gjorde jeg. Uanset kunne det koste os forholdet da vi var så langt fra hinanden

Anmeld

9. november 2013

Lullaby

Lullaby skriver:

Jeg kan godt høre at jeg ikke siger det du vil høre, nemlig at han skal bøje sig fordi du nu er gravid. Men jeg ændrer nu ikke standpunkt. Barnet er ikke ønsket, derfor burde du ikke få det, efter min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.