Manden siger stop.....MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.446 visninger
99 svar
131 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg er allerede gravid

Vi har 3 skønne skønne børn, den sidste er kun 4 måneder gammel og jeg er blevet gravid på ppiller

Manden har udtrykt at han ikke ønsker et 4. barn, hvor jeg der imod er mere end villig til at byde det velkommen

Han går dog ikke fra os selvom jeg vælger at beholde barnet, men syntes godt nok det er en stor beslutning at trække ned over hovedet på ham og tænker, gad vide om han vil bruge det imod mig, hvis jeg vælger at beholde det "Det var også dig der ville have det. osv. osv....

Jeg ønsker ikke flere børn efter dette, og vil gerne sterilieres hvis vi vælger at beholde barnet

Hvad havde i gjort?

Hus, økonomi og alt det praktiske er fin til barn nr 4, så det ikke der den hænger.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

B&J

jeg ville helt sikkert snakke med ham om det især når du er på p-piller så er det jo ikke nogles skyld

Anmeld

7. november 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Må indrømme at jeg havde fået en abort. Manden og jeg har selv 3 børn, og jeg kunne aldrig drømme om, at presse en 4' er ned over hovedet på ham. Havde det været nr. 1 havde mir svar måske været anderledes.

Håber at I bliver enige

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ville helt sikkert snakke med ham om det især når du er på p-piller så er det jo ikke nogles skyld

Tror bare vi har snakket om det så meget som det kan snakkes om

Denne sætning kører bare rundt i hovedet på mig:

"Du fortryder ikke de børn du får, men dem du ikke får"

Anmeld

7. november 2013

B&J

Anonym skriver:

Tror bare vi har snakket om det så meget som det kan snakkes om

Denne sætning kører bare rundt i hovedet på mig:

"Du fortryder ikke de børn du får, men dem du ikke får"

jamen hvis han ikke ved du er gravid inu jeg ville bare sige det som det er man kan jo ikke gøre andet

Anmeld

7. november 2013

Tvillingemor80

Jeg kan godt se det er et problem når manden ikke vil ! - virkelig..

Men samtidig tror jeg aldrig du kommer dig over en abort når det er et barn du ønsker, og det er med din mand som du i forvejen har set du kan skabe skønne børn med.. Tror ikke du kan tilgive hverken dig selv eller ham (uanset om det er rimeligt eller ej) ..

Anmeld

7. november 2013

LilleSmølf

Jeg ville uanset hvad have snakket med ham.

Jeg er af den overbevisning at har man sex må man også tage det med, at sandsynligheden for graviditet er der - også på prævention.

Hvis jeg vidste at jeg ville bruge resten af mit liv på at fortryde en abort, havde jeg valgt at få barnet. Hvis han er en god far til de andre tre tror jeg ærligt ikke på at han vil skubbe det fjerde væk bare fordi det bliver hårdt eller det ikke var planlagt.

Men i bund og grund, selvom I selvfølgelig begge skal tage stilling til det, er det din krop og ultimativt dit valg som du skal leve med resten af livet.

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Jeg kan godt se det er et problem når manden ikke vil ! - virkelig..

Men samtidig tror jeg aldrig du kommer dig over en abort når det er et barn du ønsker, og det er med din mand som du i forvejen har set du kan skabe skønne børn med.. Tror ikke du kan tilgive hverken dig selv eller ham (uanset om det er rimeligt eller ej) ..

Li nemli, jeg er også bange for at hvis jeg vælger en abort, vil jeg langsomt opbygge et ubevidst had til ham, og det jo ikke fordi jeg bevidst er blevet gravid, jeg var sgu li så overrasket over det som ham

Men tankerne kører rundt

Vil han elske dette barn, som de 3 andre planlagte?

Anmeld

7. november 2013

1990h

Anonym skriver:

Li nemli, jeg er også bange for at hvis jeg vælger en abort, vil jeg langsomt opbygge et ubevidst had til ham, og det jo ikke fordi jeg bevidst er blevet gravid, jeg var sgu li så overrasket over det som ham

Men tankerne kører rundt

Vil han elske dette barn, som de 3 andre planlagte?

har ingen gode råd.

men er sikker på han vil elske det barn ligeså højt som de tre første planlagt eller ej..når først barnet et kommet vil han ikke være foruden.. kunne ikke forstille mig andet,.

Anmeld

7. november 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der har fået en abort og fortrudt?

Og er i stadig sammen efter aborten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.