Manden siger stop.....MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2013

Mum33

Anonym skriver:

Jeg er allerede gravid

Vi har 3 skønne skønne børn, den sidste er kun 4 måneder gammel og jeg er blevet gravid på ppiller

Manden har udtrykt at han ikke ønsker et 4. barn, hvor jeg der imod er mere end villig til at byde det velkommen

Han går dog ikke fra os selvom jeg vælger at beholde barnet, men syntes godt nok det er en stor beslutning at trække ned over hovedet på ham og tænker, gad vide om han vil bruge det imod mig, hvis jeg vælger at beholde det "Det var også dig der ville have det. osv. osv....

Jeg ønsker ikke flere børn efter dette, og vil gerne sterilieres hvis vi vælger at beholde barnet

Hvad havde i gjort?

Hus, økonomi og alt det praktiske er fin til barn nr 4, så det ikke der den hænger.....

Har samme historie tæt på i familien. (Dog vdr barn nr 3). De er skilt i dag. Han hjalp ikke til med barnet. Hver gang det var hårdt, eller der skulle laves noget, blev kortet "det var dig der ville" blive hevet frem. Så jeg ville nok vælge at få det fjernet, specielt med så mange ørn i forvejen, hvoraf den ene er så lille. Men kan sagtens forstå du ikke synes det er sjovt at skulle igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2013

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg er allerede gravid

Vi har 3 skønne skønne børn, den sidste er kun 4 måneder gammel og jeg er blevet gravid på ppiller

Manden har udtrykt at han ikke ønsker et 4. barn, hvor jeg der imod er mere end villig til at byde det velkommen

Han går dog ikke fra os selvom jeg vælger at beholde barnet, men syntes godt nok det er en stor beslutning at trække ned over hovedet på ham og tænker, gad vide om han vil bruge det imod mig, hvis jeg vælger at beholde det "Det var også dig der ville have det. osv. osv....

Jeg ønsker ikke flere børn efter dette, og vil gerne sterilieres hvis vi vælger at beholde barnet

Hvad havde i gjort?

Hus, økonomi og alt det praktiske er fin til barn nr 4, så det ikke der den hænger.....

eftersom du skriver at i har 3 meget tætte børn i forvejen og de alle bruger ble, vil jeg gå ud fra at i har 3 børn der er under 3.5 år, og at i så vil stå med 4 børn på under 4 år, så kan jeg sgu ærlig talt godt forstå din mand bakker lidt, i din sitiution vil jeg nok også overveje abort og fokusere på dine i forvejen 3 små børn.

jeg er ikke for abort normalt og det er noget i to som par skal blive enige om

Anmeld

8. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jeg er allerede gravid

Hvad havde i gjort?

Jeg har stået i nøjagtig samme sted som sig. Jeg valgte barnet til og hun skulle gerne komme om 8 ugers tid.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Jeg har stået i nøjagtig samme sted som sig. Jeg valgte barnet til og hun skulle gerne komme om 8 ugers tid.

Hvad med manden?

Er han der endnu?

Glæder han sig?

Anmeld

8. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hvad med manden?

Er han der endnu?

Glæder han sig?

Ja han er her endnu og den dag i dag glæder han sig også til hun kommer

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Ja han er her endnu og den dag i dag glæder han sig også til hun kommer

Åh fantastisk, håber godt nok også det kommer til, at være sådan her, for bare tanken om en abort får mig til at bryde sammen

Anmeld

8. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Åh fantastisk, håber godt nok også det kommer til, at være sådan her, for bare tanken om en abort får mig til at bryde sammen

Det er bestemt ikke nogen nem situation og stå i. At have et ønske og så blive gravid på prævention, for dernæst at skulle forholde sig til at man måske ikke skulle have det alligevel.

Jeg kom frem til at det ville kunne koste mig mit forhold uanset hvad jeg valgte og derfor valgte jeg med mit hjerte og tog den beslutning jeg kunne leve med.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Det er bestemt ikke nogen nem situation og stå i. At have et ønske og så blive gravid på prævention, for dernæst at skulle forholde sig til at man måske ikke skulle have det alligevel.

Jeg kom frem til at det ville kunne koste mig mit forhold uanset hvad jeg valgte og derfor valgte jeg med mit hjerte og tog den beslutning jeg kunne leve med.

Ja, du har nok ret, som skrevet før er jeg bange for at langsomt komme til at hade ham for en abort, men på den anden siden bange for at beholde, så det kan bruges imod mig, "det var også dig der ville" ect....

Anmeld

8. november 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ja, du har nok ret, som skrevet før er jeg bange for at langsomt komme til at hade ham for en abort, men på den anden siden bange for at beholde, så det kan bruges imod mig, "det var også dig der ville" ect....

Som lægen så klogt sagde til mig da vi snakkede abort

Du har to valgmuligheder

1: enten vælger du aborten og lever med den og lader ham IKKE høre for det - nogensinde.

2: du vælger barnet til fordi du ikke kan leve med en abort og vælger HAN at blive så skal DU ikke høre for at DU valgte barnet til for det gør han også i det sekund han vælger at blive - omend det kan tage tid at vænne sig til tanken mens du er gravid.

Anmeld

8. november 2013

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Som lægen så klogt sagde til mig da vi snakkede abort

Du har to valgmuligheder

1: enten vælger du aborten og lever med den og lader ham IKKE høre for det - nogensinde.

2: du vælger barnet til fordi du ikke kan leve med en abort og vælger HAN at blive så skal DU ikke høre for at DU valgte barnet til for det gør han også i det sekund han vælger at blive - omend det kan tage tid at vænne sig til tanken mens du er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.