Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

hehe ja men det er ellers et godt spørgsmål, men jeg synes bare ikke rigtig jeg kan mærke plukkeveer, aner ikke hvordan de skal føles har indimellem haft fornemmelsen af at tabe pusten, og i sidste uge havde jeg to dage hvor jeg måtte gå i seng pga mange kraftige jag ned mod skambenet, men skal ikke kunne sige om det sådan plukkeveer føles på mig

jeg mærkede heller ikke plukveer, så da mine veer startede tænkte jeg først: "måske er det sådan plukveer føles!" 

Men håber for dig at det er plukveer, der er ved at gøre dig klar til snarlig fødsel  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

jeg mærkede heller ikke plukveer, så da mine veer startede tænkte jeg først: "måske er det sådan plukveer føles!" 

Men håber for dig at det er plukveer, der er ved at gøre dig klar til snarlig fødsel  

Synes jo også alle siger at man ikke er i tvivl når man har veer men når man ikke har oplevet det før kan man jo godt være i tvivl.
Jeg håber det betyder at der snart kommer gang i noget. Det skulle ihvertfald ikke gøre mig noget

Anmeld

15. oktober 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Synes jo også alle siger at man ikke er i tvivl når man har veer men når man ikke har oplevet det før kan man jo godt være i tvivl.
Jeg håber det betyder at der snart kommer gang i noget. Det skulle ihvertfald ikke gøre mig noget

Jeg var heller ikke i tvivl, men gik alligevel og bildte mig selv ind at det nok bare var plukveer, for hvem er så heldig at føde en dag før termin?  

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Jde

Jeg var heller ikke i tvivl, men gik alligevel og bildte mig selv ind at det nok bare var plukveer, for hvem er så heldig at føde en dag før termin?  

Ja man får jo hele tiden fortalt at som førstegangs føder man ihvertfald ikke før termin så man er jo også nødt til at sige til sig selv at der sker først noget en uge over tid

Anmeld

15. oktober 2013

Kay

BigHope13 skriver:

uhhh hvor spændende, så vågner jeg garanteret op til en kuglerund mave igen i morgen , haha Ej det ville bestemt ikke gøre noget hvis han ville ud nu , vi er simpelthen bare så klar
ihh spændende spændende, havde du andre tegn på at nu var det igang?? her er der jo intet, har haft lidt vandligt udflåd den sidste uge, men ellers intet.

Nej ik rigtigt... Vågnede bare om natten med veer

På hospitalet kaldte de det at min mave var sunket og sagde at det gerne sker op til fødslen fordi baby bore sig længere ned

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Kay skriver:

Nej ik rigtigt... Vågnede bare om natten med veer

På hospitalet kaldte de det at min mave var sunket og sagde at det gerne sker op til fødslen fordi baby bore sig længere ned

Ej hvor spændende. Tror jeg går tidligt i seng i dag Haha
har lige været i et skønt varmt bad og sidder nu bare i sofaen og slapper godt af og bassen er noget mere stille i dag end han har været de sidste par dage men mærker dog lidt asen og masen

ja det jo egentlig logisk nok at maven bliver mindre omfang, eller mere flad når den lille er sunket ned i bækkenet.
det eneste jeg kan mærke når jeg virkelig mærker efter er hans numse omkring min navle resten er for langt inde/nede

Anmeld

15. oktober 2013

et-ønske

Det kan jeg godt forstå du synes er underligt - det er desværre så mange år siden jeg sidst var gravid at jeg intet husker
Men tænker om han er ved at gøre klar til at sige Hej til verden?
Sender lige en storm

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

et-ønske skriver:

Det kan jeg godt forstå du synes er underligt - det er desværre så mange år siden jeg sidst var gravid at jeg intet husker
Men tænker om han er ved at gøre klar til at sige Hej til verden?
Sender lige en storm

Jeg håber du har ret og bare send alt du har liggende så lover jeg at jeg sender retur når du skal bruge det igen
Jeg håber stille på at der sker noget, men tager det lidt med ro det kan blive lange 3-4 uger hvis der ikke sker noget

Anmeld

15. oktober 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Ej hvor spændende. Tror jeg går tidligt i seng i dag Haha
har lige været i et skønt varmt bad og sidder nu bare i sofaen og slapper godt af og bassen er noget mere stille i dag end han har været de sidste par dage men mærker dog lidt asen og masen

ja det jo egentlig logisk nok at maven bliver mindre omfang, eller mere flad når den lille er sunket ned i bækkenet.
det eneste jeg kan mærke når jeg virkelig mærker efter er hans numse omkring min navle resten er for langt inde/nede

Ja det giver nemlig ret god mening... Håber du sover godt i nat og glæder mig til en update i morgen ;-) 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Kay skriver:

Ja det giver nemlig ret god mening... Håber du sover godt i nat og glæder mig til en update i morgen ;-) 

Går tidligt i seng og håber jeg vågner med voldsomme smerter Haha ej noget underligt noget at ønske sig men hvor ville det være fedt. Glæder mig sådan til oplevelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.