Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

ja køn kan man da ikke kalde den er sørme glad for jeg fik taget billede 37+0 hvor den strutter noget mere

ihh jeg håber du har ret, jeg har ihvertfald fået pakket det meste af sygehustasken nu, mangler kun lige en tshirt til farmanden, og så har jeg ledt efter oplader til vores kamera, men den er desværre pist borte, så hvis han kommer ud i nær fremtid må vi nøjes med mobil billeder
ej det kunne altså være lidt vildt hvis der er noget som går igang snart, svigermor har oddset på at han kommer ud den 17 og der er altså kun halvandet døgn til, og vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen, kæresten joker med at vi kommer hjem fra rundvisning og så går det løs haha

Så var det med at blive klar i en fart, hehe 

Det kan da godt være svigermor har ret i d. 17, ellers tænker lillemanden bare at når i alligevel er på rundvisning hvorfor så ikke bare blive der og komme ud, haha 

Han vil spare på benzinen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Så var det med at blive klar i en fart, hehe 

Det kan da godt være svigermor har ret i d. 17, ellers tænker lillemanden bare at når i alligevel er på rundvisning hvorfor så ikke bare blive der og komme ud, haha 

Han vil spare på benzinen 

Haha kan du har da ret, det sku da en sød artig baby vi venter os vi har os 45 min kørsel hver vej, hvor er det bare godt tænkt baby

Anmeld

15. oktober 2013

MIWULA

BigHope13 skriver:

ej hvor er det mystisk, kan godt forstå at det virker jo også logisk at idet han synker ned så ligger han jo ikke ud mod mit maveskind , hmm altså hvis du forstår.
Men synes ikke der som sådan er tegn på noget ellers, har lidt vandligt udflåd og har haft det en uge ca, men ikke andet

Jaja jeg forstår. Hehe  nej men kan være der så sker noget i nat eller smart. 

Anmeld

15. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Haha kan du har da ret, det sku da en sød artig baby vi venter os vi har os 45 min kørsel hver vej, hvor er det bare godt tænkt baby

Jaa, ham har i opdraget godt allerede 

Frygter du ikke de 45 minutter med masser af veer? Vi har nemlig også 45 minutter og det er nok det jeg frygter mest når jeg skal føde 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

MIWULA skriver:

Jaja jeg forstår. Hehe  nej men kan være der så sker noget i nat eller smart. 

Jeg krydser stille fingre for det uden at sætte håbet for højt op ville være skønt snart at have ham i armene

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Jaa, ham har i opdraget godt allerede 

Frygter du ikke de 45 minutter med masser af veer? Vi har nemlig også 45 minutter og det er nok det jeg frygter mest når jeg skal føde 

Jaa god knægt

jo meget endda er mest bange for komme for tidligt på sygehuset og se så vil sende os hjem igen

Anmeld

15. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Jaa god knægt

jo meget endda er mest bange for komme for tidligt på sygehuset og se så vil sende os hjem igen

Det er også min frygt, eller det bare starter med vestorm og så skulle sidde indeklemt i en bil! 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Det er også min frygt, eller det bare starter med vestorm og så skulle sidde indeklemt i en bil! 

Ja Pyha, sidder allerede nu elendigt i en bil fordi han ligger så langt nede i bækkenet så hvis man lige tilsætter nogle stygge veer tror nok jeg kommer til at be kærestens om at jogge på speederen mange mange gange på en ikke så pæn måde Haha

Anmeld

15. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ja Pyha, sidder allerede nu elendigt i en bil fordi han ligger så langt nede i bækkenet så hvis man lige tilsætter nogle stygge veer tror nok jeg kommer til at be kærestens om at jogge på speederen mange mange gange på en ikke så pæn måde Haha

Du må bare undskylde på forskud, haha 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Du må bare undskylde på forskud, haha 

Jeg er godt igang Haha håber virkelig ikke jeg bliver en skrigende kælling som bare skælder og smælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.