Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

Tulipan

BigHope13 skriver:

Går tidligt i seng og håber jeg vågner med voldsomme smerter Haha ej noget underligt noget at ønske sig men hvor ville det være fedt. Glæder mig sådan til oplevelsen

Glæder mig til at høre om update på om det er fødslen der er på vej i gang.
Krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

Anonym23 skriver:

Glæder mig til at høre om update på om det er fødslen der er på vej i gang.
Krydser fingre for dig

Håber det, kan dog ikke mærke noget som helst Hehe synes egentlig bare jeg har været meget mere frisk og bevægelig i dag end jeg har været i længe.
Men bare kryds alt, jeg håber der sker noget i løbet af de næste dage

Anmeld

15. oktober 2013

mmsoelberg

emmagirl skriver:

jeg mærkede heller ikke plukveer, så da mine veer startede tænkte jeg først: "måske er det sådan plukveer føles!" 

Men håber for dig at det er plukveer, der er ved at gøre dig klar til snarlig fødsel  

haha sådan havde jeg det også 

Anmeld

15. oktober 2013

MIWULA

BigHope13 skriver:

Jeg krydser stille fingre for det uden at sætte håbet for højt op ville være skønt snart at have ham i armene

Det kan jeg godt forstå. Jeg  Med dig.  

Anmeld

15. oktober 2013

Dorthe1986

Min mave ændrede også form i dagene op til fødslen... Jeg lagde aldrig mærke til det berømte "synk". Men i dagene op til havde jeg mange plukkeveer som jeg normalt aldrig havde haft. De sidste par dage brugte jeg nærmest kun på at sidde og læse, og de kom bare hele tiden, hvor jeg kunne mærke at hele maven strammede og jeg ligesom mistede pusten jeg endte dog med at blive sat igang da de mente der næsten ikke var noget fostervand tilbage (der var masser, men min Emil gemte det bare godt ). Dog sagde de at de var sikker på min fødsel ville have været gået i gang af sig selv inden for meget kort tid, hvis ikke jeg var blevet sat i gang :-)

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Dorthe1986 skriver:

Min mave ændrede også form i dagene op til fødslen... Jeg lagde aldrig mærke til det berømte "synk". Men i dagene op til havde jeg mange plukkeveer som jeg normalt aldrig havde haft. De sidste par dage brugte jeg nærmest kun på at sidde og læse, og de kom bare hele tiden, hvor jeg kunne mærke at hele maven strammede og jeg ligesom mistede pusten jeg endte dog med at blive sat igang da de mente der næsten ikke var noget fostervand tilbage (der var masser, men min Emil gemte det bare godt ). Dog sagde de at de var sikker på min fødsel ville have været gået i gang af sig selv inden for meget kort tid, hvis ikke jeg var blevet sat i gang :-)

Ej hvor spændende, det lyder jo helt lovende med alle de gode historier der kommer efterhånden.
Jeg går og håber men prøver ikke at tro for meget på det, for mærker absolut ingen ting, ingen plukkeveer eller noget som helst. Det eneste jeg synes er at jeg har noget vandet udflåd.
Hvor langt var du henne da både maven ændrede form og du så blev sat igang.??

Anmeld

15. oktober 2013

Dorthe1986

BigHope13 skriver:

Ej hvor spændende, det lyder jo helt lovende med alle de gode historier der kommer efterhånden.
Jeg går og håber men prøver ikke at tro for meget på det, for mærker absolut ingen ting, ingen plukkeveer eller noget som helst. Det eneste jeg synes er at jeg har noget vandet udflåd.
Hvor langt var du henne da både maven ændrede form og du så blev sat igang.??

Altså de satte mig i gang en fredag da jeg var 41+1 og de der plukkeveer jeg nævnte, startede om tirsdagen og var der til og med torsdag. Fredag mærkede jeg ingenting og heller ikke rigtig noget liv, hvilket var årsagen til jeg overhovedet endte på fødegangen ;-) men tror det var lige inden plukkeveerne startede at min mave ændrede sig - så må have været 40+3 eller 40+4 :-)

Anmeld

15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
BigHope13 skriver:

Går tidligt i seng og håber jeg vågner med voldsomme smerter Haha ej noget underligt noget at ønske sig men hvor ville det være fedt. Glæder mig sådan til oplevelsen

Haha, det er sgu ikk engang løgn! jeg glædede mig også til at få sådan rigtig ondt  Hahaha. og da det startede og jeg ikk var i tvivl om at det var veer, så blev jeg bare glad og fik sommerfugle i maven, også selvom det gjorde nas  

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Dorthe1986 skriver:

Altså de satte mig i gang en fredag da jeg var 41+1 og de der plukkeveer jeg nævnte, startede om tirsdagen og var der til og med torsdag. Fredag mærkede jeg ingenting og heller ikke rigtig noget liv, hvilket var årsagen til jeg overhovedet endte på fødegangen ;-) men tror det var lige inden plukkeveerne startede at min mave ændrede sig - så må have været 40+3 eller 40+4 :-)

Er spændt på om jeg mærker en ændring i kroppen i løbet af de næste par dage. kunne være skønt.
tusind tak fordi du delte din historie

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Mor11 skriver:

Haha, det er sgu ikk engang løgn! jeg glædede mig også til at få sådan rigtig ondt  Hahaha. og da det startede og jeg ikk var i tvivl om at det var veer, så blev jeg bare glad og fik sommerfugle i maven, også selvom det gjorde nas  

Haha nej jeg mener det virkelig også bogstavelig talt jeg glæder mig så meget til hele oplevelsen og krydser bare fingre for at alt går lige efter bogen. håber sådan det sker om natten hvor jeg har fået lidt god søvn inden strabadserne. Uhh kan nærmest fornemme sommerfuglene på forhånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.