Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.268 visninger
111 svar
86 synes godt om
15. oktober 2013

BigHope13

Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op.

nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.
i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud,
og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledej

hvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.

har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den måde

har prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

BigHope13 skriver:

Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op.

nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.
i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud,
og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledej

hvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.

har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den måde

har prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave

så skal man jo lige huske billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Min gør sådan når jeg har en rigtig rigtig slem plukve.
Kan det være det?

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

BigHope13 skriver:

Hold da op det ser mærkeligt ud..

Kan han have vendt sig?

Anmeld

15. oktober 2013

L&V

BigHope13 skriver:

Hmm ja det virker da noget underligt. Er hans bevægelser de samme steder som før, tænker bare om han kan være hoppet op og lagt sig anderledes?

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Min gør sådan når jeg har en rigtig rigtig slem plukve.
Kan det være det?

jeg synes ikke rigtig jeg mærker nogle plukkeveer, i sidste uge havde jeg to dage hvor jeg virkelig fik nogle mærkelig stik og jag ned mod skambenet og troede lidt at det måske var plukkeveer, for de gik stille væk igen så snart jeg slappede af, men den ser sådan her ud hele tiden, og jeg kan faktisk trække maven ind også, har jeg ikke kunnet siden jeg var 9-10 uger henne

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Britt88 skriver:

Hold da op det ser mærkeligt ud..

Kan han have vendt sig?

jeg synes altså også det virker underligt, og det føles mærkelig tomt altså jeg mærker ham og han har ikke vendt sig, det tror jeg ihvertfald ikke for mærker mest bevægelser lidt over min navle, og han har haft hikke tidligt i morges hvor jeg mærkede det dybt nede i underlivet

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Månsson skriver:

Hmm ja det virker da noget underligt. Er hans bevægelser de samme steder som før, tænker bare om han kan være hoppet op og lagt sig anderledes?

bevægelserne er de samme steder som det har været de sidste par uger, møvren og spark lidt over min navle, og han har haft hikke tidligt i morges hvor jeg mærkede det dybt nede i underlivet, så har stadig fornemmelsen af at han ligger med hovedet nede. men det føles bare så underligt

Anmeld

15. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

jeg synes ikke rigtig jeg mærker nogle plukkeveer, i sidste uge havde jeg to dage hvor jeg virkelig fik nogle mærkelig stik og jag ned mod skambenet og troede lidt at det måske var plukkeveer, for de gik stille væk igen så snart jeg slappede af, men den ser sådan her ud hele tiden, og jeg kan faktisk trække maven ind også, har jeg ikke kunnet siden jeg var 9-10 uger henne

De stik og jag du beskriver har jeg også haft, men har egentlig troet, at det var fordi han borede sit hoved ned i bækkenet, fordi det føltes som om hele underlivet var ved at falde sammen mine plukveer er ret slemme efterhånden, og maven gør sådan som din på billedet og så bliver den sten hård
Men jeg kan også trække maven ind når den gør sådan der. Og det forstår jeg heller intet af!

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

De stik og jag du beskriver har jeg også haft, men har egentlig troet, at det var fordi han borede sit hoved ned i bækkenet, fordi det føltes som om hele underlivet var ved at falde sammen mine plukveer er ret slemme efterhånden, og maven gør sådan som din på billedet og så bliver den sten hård
Men jeg kan også trække maven ind når den gør sådan der. Og det forstår jeg heller intet af!

det kan også sagtens være det jeg har mærket, jeg får også nogle gange når jeg går, fornemmelsen af at jeg skal tisse og det fornemmer jeg er fordi han presser meget nedaf med hovedet.
jeg skal ikke kunne sige om det er plukkeveer for jeg kan intet mærke nu her, har bare den her fornemmelse at at det nedeste af maven er helt tom og slasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.