Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

BigHope13

UPDATE ::::
Der er sket så absolut ingenting i nattens mulm og mørke, ikke andet end at jeg har sovet elendigt, vendt og drejet hele natten lang. så nu vil jeg køre kæresten på arbejde og smutte hjem i seng igen og prøve at få nogle times søvn inden vi skal til rundvisning på fødegangen kl 14

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Albertsen92

BigHope13 skriver:

UPDATE ::::
Der er sket så absolut ingenting i nattens mulm og mørke, ikke andet end at jeg har sovet elendigt, vendt og drejet hele natten lang. så nu vil jeg køre kæresten på arbejde og smutte hjem i seng igen og prøve at få nogle times søvn inden vi skal til rundvisning på fødegangen kl 14

Hvor er det altså spændende! Vi aftalte jo også at føde før den 2. November, så nu må min lille pige også gerne snart melde sig på banen med nogle tegn

Anmeld

16. oktober 2013

mortilfreja

BigHope13 skriver:

så skal man jo lige huske billede

Sådan så min mave også ud kort før jeg fødte.. Tror altså ik du skal være bekymret

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

Albertsen92 skriver:

Hvor er det altså spændende! Vi aftalte jo også at føde før den 2. November, så nu må min lille pige også gerne snart melde sig på banen med nogle tegn

Det meget meget spændene, jeg håber der kommer gang i noget i løbet af et par dage, kunne være så skønt
ja lille pige hep hep kom med nogle udgangstegn

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

mortilfreja skriver:

Sådan så min mave også ud kort før jeg fødte.. Tror altså ik du skal være bekymret

Er heller ikke så bekymret mere , nu har jeg hørt så mange gode historier nu jeg mere spændt på om der er optakt til noget.

Anmeld

16. oktober 2013

Guldet

ihh hvor spændende

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

<3 Julebabyen <3 skriver:

ihh hvor spændende

Rigtig meget, håber sådan der sker noget i løbet af ugen.

Anmeld

16. oktober 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Går tidligt i seng og håber jeg vågner med voldsomme smerter Haha ej noget underligt noget at ønske sig men hvor ville det være fedt. Glæder mig sådan til oplevelsen

hvordan gik det?? 

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

Kay skriver:

hvordan gik det?? 

Åhaa der sker ikke en skid
vi har været på rundvisning på fødegangen i dag, men det var en halv sur gimpe som viste os rundt som startede med at sige at vi selvfølgelig gerne måtte stille praktiske spørgsmål til afdelingerne og selve sygehuset. men alt hvad der havde med graviditeten at gøre skulle vi tage med vores konsultation jordemoder, hmm så gad jeg bestemt ikke spørge hende om noget. nu venter vi bare og ser hvad der sker

men jeg er altså overraskende frisk, kan få luft og holde til meget mere end jeg plejer uden at få ondt i hele kroppen. så det vist bare med at få lavet noget Hehe.

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
BigHope13 skriver:

Åhaa der sker ikke en skid
vi har været på rundvisning på fødegangen i dag, men det var en halv sur gimpe som viste os rundt som startede med at sige at vi selvfølgelig gerne måtte stille praktiske spørgsmål til afdelingerne og selve sygehuset. men alt hvad der havde med graviditeten at gøre skulle vi tage med vores konsultation jordemoder, hmm så gad jeg bestemt ikke spørge hende om noget. nu venter vi bare og ser hvad der sker

men jeg er altså overraskende frisk, kan få luft og holde til meget mere end jeg plejer uden at få ondt i hele kroppen. så det vist bare med at få lavet noget Hehe.

Hold da op en tillidsvækkende dame, lyder det til  

du må ud og dyrke noget motion med al din nyfundne energi, måske det sætter fut i tingene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.