Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

grinny

Det var da en sjov form. 

Jeg gætter på at han snart vil ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

MIWULA

Sådan så min mave ud da jeg skulle føde. Mener hun sagde det var fordi at nu var vandet gået og han var sunket meget ned. 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hov, sorry.. Kan se at du har svaret på det en del gange  

hehe ja men det er ellers et godt spørgsmål, men jeg synes bare ikke rigtig jeg kan mærke plukkeveer, aner ikke hvordan de skal føles har indimellem haft fornemmelsen af at tabe pusten, og i sidste uge havde jeg to dage hvor jeg måtte gå i seng pga mange kraftige jag ned mod skambenet, men skal ikke kunne sige om det sådan plukkeveer føles på mig

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

MIWULA skriver:

Sådan så min mave ud da jeg skulle føde. Mener hun sagde det var fordi at nu var vandet gået og han var sunket meget ned. 

ej hvor er det mystisk, kan godt forstå at det virker jo også logisk at idet han synker ned så ligger han jo ikke ud mod mit maveskind , hmm altså hvis du forstår.
Men synes ikke der som sådan er tegn på noget ellers, har lidt vandligt udflåd og har haft det en uge ca, men ikke andet

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Det var da en sjov form. 

Jeg gætter på at han snart vil ud 

ja køn kan man da ikke kalde den er sørme glad for jeg fik taget billede 37+0 hvor den strutter noget mere

ihh jeg håber du har ret, jeg har ihvertfald fået pakket det meste af sygehustasken nu, mangler kun lige en tshirt til farmanden, og så har jeg ledt efter oplader til vores kamera, men den er desværre pist borte, så hvis han kommer ud i nær fremtid må vi nøjes med mobil billeder
ej det kunne altså være lidt vildt hvis der er noget som går igang snart, svigermor har oddset på at han kommer ud den 17 og der er altså kun halvandet døgn til, og vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen, kæresten joker med at vi kommer hjem fra rundvisning og så går det løs haha

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Kay skriver:

Lige sådan så min mave ud dagen før jeg fik veer... Og den blev værre da jeg fik veer

uhhh hvor spændende, så vågner jeg garanteret op til en kuglerund mave igen i morgen , haha Ej det ville bestemt ikke gøre noget hvis han ville ud nu , vi er simpelthen bare så klar
ihh spændende spændende, havde du andre tegn på at nu var det igang?? her er der jo intet, har haft lidt vandligt udflåd den sidste uge, men ellers intet.

Anmeld

15. oktober 2013

Little Miss

BigHope13 skriver:

Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op.

nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.
i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud,
og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledej

hvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.

har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den måde

har prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave

Min gjorde sådan 4 dage før jeg fødte, og sådan blev den ved med at være. Hele personalet på sygehuset synes det var en mærkelig form, det var somom jeg var gravid i det øverste af maven og så havde jeg sådan en lille "delle" underneden hvor jeg faktisk så ikke-gravid ud. MEGET mystisk! De prøvede at tømme min blærer, mærke på den osv osv osv. Ingen kunne fortælle hvad det skyldes! 

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Little Miss skriver:

Min gjorde sådan 4 dage før jeg fødte, og sådan blev den ved med at være. Hele personalet på sygehuset synes det var en mærkelig form, det var somom jeg var gravid i det øverste af maven og så havde jeg sådan en lille "delle" underneden hvor jeg faktisk så ikke-gravid ud. MEGET mystisk! De prøvede at tømme min blærer, mærke på den osv osv osv. Ingen kunne fortælle hvad det skyldes! 

Synes altså også det ser meget meget mystisk ud, og man føler sig bestemt ikke pæn gravid mere men hvis der nu var tegn på at lillemanden snart kommer ud så det også bare helt okay
Vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen og hvis der bliver mulighed for det tror jeg også lige jeg spørger jordemoderen af om hun måske har en forklaring.
Tror selv jeg er kommet frem til at han nok bare er dykket endnu længere ned i bækkenet og derfor ikke fylder så meget oppe i maven

Anmeld

15. oktober 2013

Little Miss

BigHope13 skriver:

Synes altså også det ser meget meget mystisk ud, og man føler sig bestemt ikke pæn gravid mere men hvis der nu var tegn på at lillemanden snart kommer ud så det også bare helt okay
Vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen og hvis der bliver mulighed for det tror jeg også lige jeg spørger jordemoderen af om hun måske har en forklaring.
Tror selv jeg er kommet frem til at han nok bare er dykket endnu længere ned i bækkenet og derfor ikke fylder så meget oppe i maven

Haha, min mormor drillede mig med at det var fordi det var en rumvæsen baby, så ser maven anderledes ud . Men det er vidst tegn på snarlig fødsel.. Men ja, det ser slet ikke flot struttende ud

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Little Miss skriver:

Haha, min mormor drillede mig med at det var fordi det var en rumvæsen baby, så ser maven anderledes ud . Men det er vidst tegn på snarlig fødsel.. Men ja, det ser slet ikke flot struttende ud

Haha Åhh nej dog ikke noget man lige har lyst til at høre kort tid før termin hvor man i forvejen har temmelig mange drømme om både fødsel og hvordan ens baby mon ser ud
det ville være dejligt hvis der var noget igang
nej køn er den bestemt ikke mere er rigtig glad for at jeg fik taget billede 37+0 som viser en meget struttende gravid mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.