Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2013

BigHope13

Mor11 skriver:

Hold da op en tillidsvækkende dame, lyder det til  

du må ud og dyrke noget motion med al din nyfundne energi, måske det sætter fut i tingene 

Meget må faktisk sige at både mig og manden gik derfra med en meget flad fornemmelse og håber bare på at fødslen går rigtig godt så vi hurtigt kan komme hjem igen, og så bliver det nok alfa omega om vi får en jordemoder vi klinger med

ja du har helt ret, idag har jeg været igang med hovedrengøring af køkkenet og skal da vist bare fortsætte i samme dur i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
BigHope13 skriver:

Meget må faktisk sige at både mig og manden gik derfra med en meget flad fornemmelse og håber bare på at fødslen går rigtig godt så vi hurtigt kan komme hjem igen, og så bliver det nok alfa omega om vi får en jordemoder vi klinger med

ja du har helt ret, idag har jeg været igang med hovedrengøring af køkkenet og skal da vist bare fortsætte i samme dur i morgen

Kan huske vi havde det lidt ligesådan. Vi blev vist rundt af en meget ung jm (troede hun var studerende, men det var hun så ikke) hun kunne ikke huske hvor noget var og når vi stillede spørgsmål kunne hun ikk helt huske det og  sagde ting som "ja, de der slanger ved jeg ikk lige hvad er til"...  Betryggende ellers. 

Anmeld

16. oktober 2013

Giraffen

BigHope13 skriver:

så skal man jo lige huske billede

kan det være han før har lygget med ryggen og numsen ud af og ligget lidt sammenbøjet og nu er mere lang og rettet ud med hovedet helt nede i bækkenet? for hvis hoved og skuldre er nede ved bækkenet og fødderne helt oppe ved ribbenet så er der egentlig ikke så meget der ved midten

Men jeg tror altså jeg ville ringe til jordmoderen/sygehuset hvis det var mig - bare for at være på den sikre side

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

Mor11 skriver:

Kan huske vi havde det lidt ligesådan. Vi blev vist rundt af en meget ung jm (troede hun var studerende, men det var hun så ikke) hun kunne ikke huske hvor noget var og når vi stillede spørgsmål kunne hun ikk helt huske det og  sagde ting som "ja, de der slanger ved jeg ikk lige hvad er til"...  Betryggende ellers. 

Det altså bare ikke særlig rart lige nu må jeg ærligt indrømme at det behøver ikke gå igang i nat for jeg har slet ikke lyst til at tage dertil lige nu
havde i en god nok oplevelse med stedet til fødslen så

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

Giraffen skriver:

kan det være han før har lygget med ryggen og numsen ud af og ligget lidt sammenbøjet og nu er mere lang og rettet ud med hovedet helt nede i bækkenet? for hvis hoved og skuldre er nede ved bækkenet og fødderne helt oppe ved ribbenet så er der egentlig ikke så meget der ved midten

Men jeg tror altså jeg ville ringe til jordmoderen/sygehuset hvis det var mig - bare for at være på den sikre side

Jeg tænker også det er en meget logisk forklaring, jeg prøver lige at se det lidt an. Det jo selvfølgelig typisk at min egen JM har ferie denne uge for ville allerhelst lige snakke med hende.

Anmeld

16. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
BigHope13 skriver:

Det altså bare ikke særlig rart lige nu må jeg ærligt indrømme at det behøver ikke gå igang i nat for jeg har slet ikke lyst til at tage dertil lige nu
havde i en god nok oplevelse med stedet til fødslen så

jaaa de første 6 timer og de sidste 6 timer, var det søde og kompetente jordemødre, men de 12 timer imellem havde jeg nogen seriøst inkompetente nogen. (En studerende og en uddannet) Det var ikke lige hvad jeg havde brug for som førstegangs  

Man kan virkelig være uheldig. Men jeg håber og tror at de fleste jm''er er dygtige til deres job

Anmeld

16. oktober 2013

BigHope13

Mor11 skriver:

jaaa de første 6 timer og de sidste 6 timer, var det søde og kompetente jordemødre, men de 12 timer imellem havde jeg nogen seriøst inkompetente nogen. (En studerende og en uddannet) Det var ikke lige hvad jeg havde brug for som førstegangs  

Man kan virkelig være uheldig. Men jeg håber og tror at de fleste jm''er er dygtige til deres job

Åhh nej det ikke lige just det man ønsker når man er igang med sit livs oplevelse. Håber virkelig også bare vi får en eller nogle jordemødre som vi bare falder i hak med. Og ellers håber jeg bare at mig og kæresten får et rigtig godt samarbejde, det tror jeg dog helt sikkert vi gør

Anmeld

17. oktober 2013

Miss-86

Ja, det ser underligt ud ..
Tænk, nu er der ikke længe til

Anmeld

17. oktober 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Ja, det ser underligt ud ..
Tænk, nu er der ikke længe til

Ja det er noget mystisk
har dog snakket med en jordemoder idag som siger det er helt normalt og lun et godt tegn på at han er sunket endnu længere ned i bækkenet
så nu det bare at vente vente vente.

Anmeld

17. oktober 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Ja det er noget mystisk
har dog snakket med en jordemoder idag som siger det er helt normalt og lun et godt tegn på at han er sunket endnu længere ned i bækkenet
så nu det bare at vente vente vente.

Nååe, det var godt

Jaa, så er det bare at vente .. Spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.