Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Ajj altså, haha, det var jo ikke det bedste svar, haha,, åha må væbne mig med tålmodighed. er jo kun lige tråd ind i uge 37 og synes bare tiden til termin og uvisheden om hvornår han mon kommer er til at blive bims af haha.Men hvor er det rart at høre det er sket for andre.Fik du forklaringen at det var pga han havde lagt sig klar eller?
Ajj altså, haha, det var jo ikke det bedste svar, haha,, åha må væbne mig med tålmodighed. er jo kun lige tråd ind i uge 37 og synes bare tiden til termin og uvisheden om hvornår han mon kommer er til at blive bims af haha.Men hvor er det rart at høre det er sket for andre.Fik du forklaringen at det var pga han havde lagt sig klar eller?
Haha, tænkte nok det var det du fiskede efter
Meeen, jeg fødte jo ca. en uge efter... Kan du ikke huske at jeg kunne trække min mave ind så jeg faktisk ikke så gravid ud? Det var helt skørt... Samtidig så min mave også helt fjollet ud
Fik ikke spurgt nogen om hvorfor... Tænkte at det var normalt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Haha, tænkte nok det var det du fiskede efter Meeen, jeg fødte jo ca. en uge efter... Kan du ikke huske at jeg kunne trække min mave ind så jeg faktisk ikke så gravid ud? Det var helt skørt... Samtidig så min mave også helt fjollet ud Fik ikke spurgt nogen om hvorfor... Tænkte at det var normalt
BigHope13 skriver: jeg har de sidste par uger haft fornemmelsen af at jeg ikke kan samle benene rigtigt og kan heller ikke bare sætte mig hurtigt på en hård stol for så gør det dutme godt nok ondt lige op i , jagår også og har tissetrang hele tiden, især når jeg går, men når jeg så går på toilet er det kun små dråber som kommer. hmm det er ved at være lidt frustrerende at være gravid, synes faktisk hele graviditeten er fløjet afsted, men nu hvor man er inde i den tilladte føde zone synes jeg godt nok ventetiden er lang haha
jeg har de sidste par uger haft fornemmelsen af at jeg ikke kan samle benene rigtigt og kan heller ikke bare sætte mig hurtigt på en hård stol for så gør det dutme godt nok ondt lige op i , jagår også og har tissetrang hele tiden, især når jeg går, men når jeg så går på toilet er det kun små dråber som kommer. hmm det er ved at være lidt frustrerende at være gravid, synes faktisk hele graviditeten er fløjet afsted, men nu hvor man er inde i den tilladte føde zone synes jeg godt nok ventetiden er lang haha
Maja84 skriver: Det kunne godt lyde som det krydser for du ikke går over termin
Det kunne godt lyde som det krydser for du ikke går over termin
BigHope13 skriver: der er bare tusind tanker i hovedet lige nu, og det største af dem alle og det første der rammer hver gang, jamen betyder det så at der er noget igang?? ihh altså
der er bare tusind tanker i hovedet lige nu, og det største af dem alle og det første der rammer hver gang, jamen betyder det så at der er noget igang?? ihh altså
jaaaaa det kunne jo være
Min gjorde fuldstændig det samme, da jeg var 31+.. Jeg blev vildt forskrækket, men jm sagde, at hun nok bare havde flyttet på sig. 3 dag efter blev maven "normal" igen.. Men nu du er så langt, kan jeg ikke lade være med at tænke, om der er en fødsel rundt om hjørnet ;-)
Menne skriver: Min gjorde fuldstændig det samme, da jeg var 31+.. Jeg blev vildt forskrækket, men jm sagde, at hun nok bare havde flyttet på sig. 3 dag efter blev maven "normal" igen.. Men nu du er så langt, kan jeg ikke lade være med at tænke, om der er en fødsel rundt om hjørnet ;-)
BigHope13 skriver: Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op. nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud, og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledejhvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den mådehar prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave
Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op. nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud, og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledejhvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den mådehar prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave
Har du mange plukveer? For jeg har hørt at når man har plukveer eller veer så "rejser" livmoderen sig. Min mave havde den mærkeligste form da jeg havde veer og så spurgte jeg jordemorderen og hun sagde at det var derfor..
emmagirl skriver: Har du mange plukveer? For jeg har hørt at når man har plukveer eller veer så "rejser" livmoderen sig. Min mave havde den mærkeligste form da jeg havde veer og så spurgte jeg jordemorderen og hun sagde at det var derfor..
Hov, sorry.. Kan se at du har svaret på det en del gange
Lige sådan så min mave ud dagen før jeg fik veer... Og den blev værre da jeg fik veer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128