Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Carina:-)

DianaRJS skriver:

den der kender vi også godt, vi har også audi og får også tit slynget i hovedet vi nok tjener en anelse for meget.... ingen af dem har bare en anelse om jeg er studerende, og at min kæreste arbejder er sælger for audi, hvilket også er grunden til han har audi, da han selv mener det ville være fjoget at køre rundt i en "spand" som han siger og så sælge et mærke uden selv at have det. hvilket jeg på et plan nok godt kan følge ham i....

Og hvad pokker bilder forlk sig ind at kommentere på hvad folk tjener??

Det er da en uforskammet kommentar at mene at nogen tjener for meget uden højst sandsynligt at ane hvad personen har af ansvar ,timer og gener i forbindelse med sit arbejde.

Hvad er det for et misundelsessamfund vi har fået,hvor folk først er tilfredse når alle har det samme ligegyldigt hvor meget de yder .

Ja undskyld men det er lige min kæphest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

den der kender vi også godt, vi har også audi og får også tit slynget i hovedet vi nok tjener en anelse for meget.... ingen af dem har bare en anelse om jeg er studerende, og at min kæreste arbejder er sælger for audi, hvilket også er grunden til han har audi, da han selv mener det ville være fjoget at køre rundt i en "spand" som han siger og så sælge et mærke uden selv at have det. hvilket jeg på et plan nok godt kan følge ham i....

Min mand er selvstændig og køre til daglig rundt i sin kassebil, en dag skulle vores privatbil på værksted så han kørte i den istedet for. Da han kom ud til en kunde, sagde kunden : at priserne hvis skulle justeres når han havde råd til at køre i sådan en bil.

I sidste uge fik fik vi nye møbler, de skulle sættes i carporten, chaufføren kommenterede bilen, nåede med ja det er godt at være hjemmegående husmor med en Audi i garagen. Jeg er på fp. 

sjovt som folk vurdere det udfra en bil, og måtte da også spørge manden om der lå nogen specialt i en Audi ( status ) for for mig er en bil en bil, bare den køre godt.

Anmeld

5. oktober 2013

modesty

Det må du lige uddybe.

Hvordan kan det være respektløst at bruge de penge man har ,til hvad man har lyst til -Fordi der er nogen der evt ikke arbejder lige så meget eller har prioteret de penge de har til andet ?

Hvad så med at købe en Audi?

Er det også respektløst over for dem der kører i en lille billig bil?

Som jeg skriver, er det min mening. Hvad andre gør, må de om. Jeg synes også at det er vulgært at bruge mere end 100.000 på en bil. Jeg synes det er en sørgelig tendens i vores samfund at vi bruger en masse penge vi ikke behøver at bruge. Jeg bryder mig ikke om den mentalitet. JEG ville føle mig respektløs ved at bruge så mange penge på noget, efter min mening, så overfladisk som tøj. Og som jeg også skriver, andre må jo gøre med deres penge hvad de vil.

Anmeld

5. oktober 2013

Chris86

500kr inkl skibukser! Så det nå jo være 250kr for jakken.. Nyt..

Anmeld

5. oktober 2013

maria_wlt

Ene har en name it til vuggestuen og en Molo herhjemme - 70% og 50%

Tristan har Molo til begge steder - Begge 50 %

Vil ALDRIG give mere end 500 kr for en jakke til dem.

ALT vinterudstyr til dem har jeg fundet til ca 1000 kr - for begge

Vi har pengene men har et hus jeg hellere vil bruge dem på

Anmeld

5. oktober 2013

C-Dog

De har fået fra hm, tre jakker 600kr, vanter og huer 250, tre flyverdragter 1500kr.. Vinterstøvler har vi sat 600 af pr barn, Vi har ikke købt endnu :-)

Anmeld

5. oktober 2013

L&V

modesty skriver:

Som jeg skriver, er det min mening. Hvad andre gør, må de om. Jeg synes også at det er vulgært at bruge mere end 100.000 på en bil. Jeg synes det er en sørgelig tendens i vores samfund at vi bruger en masse penge vi ikke behøver at bruge. Jeg bryder mig ikke om den mentalitet. JEG ville føle mig respektløs ved at bruge så mange penge på noget, efter min mening, så overfladisk som tøj. Og som jeg også skriver, andre må jo gøre med deres penge hvad de vil.

Det er da lidt svært af få særlig meget bil for under 100.000 med mindre man køber en lille bitte en eller en der er godt gemmemkørt og derfor ska laves konstant. Og de ska jo ha være nye på et tidspunkt for at ku sælges senere som brugt bil

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

modesty skriver:

Nu bruger vi ikke mange penge på dyrt mærketøj osv men vi har en dyrere bil, pga vores bilbehov, vi havde ikke mange muligheder pga størrelsen vi havde brug for, og gør at de få muligheder vi havde også lå over 100.000kr også da bilen ikke måtte være for gammel da vi ikke kan reparere selv, desværre. Vi har en Citroën grand Picasso, og valgt ud fra behov, så man kan ikke altid købe en bil til under 100.000

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

modesty skriver:

Nu bruger vi ikke mange penge på dyrt mærketøj osv men vi har en dyrere bil, pga vores bilbehov, vi havde ikke mange muligheder pga størrelsen vi havde brug for, og gør at de få muligheder vi havde også lå over 100.000kr også da bilen ikke måtte være for gammel da vi ikke kan reparere selv, desværre. Vi har en Citroën grand Picasso, og valgt ud fra behov, så man kan ikke altid købe en bil til under 100.000

Anmeld

5. oktober 2013

CaWi

Kan vist ikke finde ud af at få billeder med, når jeg er på fra mobilen.
Vi har købt en jakke fra Name it. 400 kr kostede den. For det første aynes jeg at det var den pæneste, ekspedienten sagde at han sagtens kunne holde varmen i den. Hun anbefalede den også fordi den går ham ca til knæene, og er uden elastik i livet, hvilket gør at jakken ikke ryger med op og sætter sig oppe, hvis armene tages i luften.
Hun sagde at det var en god jakke til prisen, og at han sagtens kan holde varmen i den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.