Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Carina:-)

DianaRJS skriver:

den der kender vi også godt, vi har også audi og får også tit slynget i hovedet vi nok tjener en anelse for meget.... ingen af dem har bare en anelse om jeg er studerende, og at min kæreste arbejder er sælger for audi, hvilket også er grunden til han har audi, da han selv mener det ville være fjoget at køre rundt i en "spand" som han siger og så sælge et mærke uden selv at have det. hvilket jeg på et plan nok godt kan følge ham i....

Og hvad pokker bilder forlk sig ind at kommentere på hvad folk tjener??

Det er da en uforskammet kommentar at mene at nogen tjener for meget uden højst sandsynligt at ane hvad personen har af ansvar ,timer og gener i forbindelse med sit arbejde.

Hvad er det for et misundelsessamfund vi har fået,hvor folk først er tilfredse når alle har det samme ligegyldigt hvor meget de yder .

Ja undskyld men det er lige min kæphest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

bøllen

DianaRJS skriver:

den der kender vi også godt, vi har også audi og får også tit slynget i hovedet vi nok tjener en anelse for meget.... ingen af dem har bare en anelse om jeg er studerende, og at min kæreste arbejder er sælger for audi, hvilket også er grunden til han har audi, da han selv mener det ville være fjoget at køre rundt i en "spand" som han siger og så sælge et mærke uden selv at have det. hvilket jeg på et plan nok godt kan følge ham i....

Min mand er selvstændig og køre til daglig rundt i sin kassebil, en dag skulle vores privatbil på værksted så han kørte i den istedet for. Da han kom ud til en kunde, sagde kunden : at priserne hvis skulle justeres når han havde råd til at køre i sådan en bil.