Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Jibbe

Vi gav 675 kr sidste år for en molo vinterjakke på tilbud i oktober måned. Den kan han passe endnu. Toke har en arvejakke der måske bliver for lille.
Ved flyverdragter så får Frej en ny og god en, måske molo, didriksons eller her de terre og Toke arver Frejs gamle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Miia90

450 på sjælland bazaen. Molo jakke.

Anmeld

5. oktober 2013

Nea85

Hold da op, det var godt nok dyrt for tre vinterjakker.
Her købte jeg Claras vinterjakke i foråret, og det er den vatterede i lilla, og jeg gav 250 kr. Vinterjakken skal kun bruges til korte ture, til og fra vuggestue og i bil. Ellers bruger vi flyverdragten, som igen i år er en Molo købt på lagersalg til 500 kr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

Carina:-)

Jeg bruger omkring 4000 pr barn i flyverdragt/skitøj huer ,vanter jakke og støvler.

Den store teen får for noget mere,hans vinterjakke har kostet 3000 ,men til gengæld får han ikke længere flyverdragt 

Han er glad for pelle-pelle og de mærker ,og gider ikke købe noge han ikke har lyst til at gå i.Og de mærker er nærmest aldrig på tilbud

Så her koster vinteroutfit alt i alt omkring de 20-22000 men det er så også til 4 småbørn og en teen.

Anmeld

5. oktober 2013

TbCp

Jeg må indrømme at jeg bliver lidt nærrig... det har intet at gøre med at jeg ikke vil bruge penge på at mine børn får lækkert tøj, men så mange penge for noget de enten slider hul i eller vokser hurtigt ud af, det vil jeg simpelthen ikke.

Så her køber vi enten brugt, eller på udsalg... eller arver fra andre

Sidste år købte vi vinterjakker til vores datter + min mand og jeg i ny Form, da vi var på efterårsferie i Blåvand.
Min datter fik en jakke magen til denne (bare i pink) http://www.ny-form.com/shop/nanok-skt-anton-10538p.html
Sat ned fra 800kr til 200kr. Det er da genialt!
Så kan det godt være det er en gammel model, men det betyder intet... det vigtigste er at vores datter kan lide den og at den holder hende varm

Anmeld

5. oktober 2013

Laulund87

Jeg fandt en jakke fra Nanok i sommers der var sat ned til 200 kr fra 1000 kr Har købt en magen til, til mig selv så vi matcher Den var sat ned fra 1200 kr til 300 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

De3Guldklumper

Her har begge unger fået ticket to heaven vinterjakker.

I år var prisen på 2 x jakker = 1500 kr ca da den ene er købt på januar udsalg.

Så har de begge Reima flyverdragter som er købt på udsalg til 500 kr stk.

Anmeld

5. oktober 2013

bøllen

Three little steps skriver:

køber du en str større end normalt siden de kan bruge jakken 2 år i træk eller?

ja, det er også lidt penge i hvert fald

Til den lille købte jeg et nr større end han brugte sidste år .

også til de store - dog er det første gang jeg tror de kan bruge samme jakke igen . Den lille kan ikke passe fra år til år

Anmeld

5. oktober 2013

modesty

Carina:-) skriver:

Jeg bruger omkring 4000 pr barn i flyverdragt/skitøj huer ,vanter jakke og støvler.

Den store teen får for noget mere,hans vinterjakke har kostet 3000 ,men til gengæld får han ikke længere flyverdragt 

Han er glad for pelle-pelle og de mærker ,og gider ikke købe noge han ikke har lyst til at gå i.Og de mærker er nærmest aldrig på tilbud

Så her koster vinteroutfit alt i alt omkring de 20-22000 men det er så også til 4 småbørn og en teen.

Anmeld

5. oktober 2013

Carina:-)

modesty skriver:

Ja det er mange penge...Men er en idiot til at få købt på udsalg-og vil ikke købe fodtøj og tøj der skal holde dem varme i mnage mdr brugt .

Kan godt lide lækre mærker ,og det koster jo også.

Men jeg får jo også næsten 18.000 i kvartalet i børnepenge -så er det jo ikke så slemt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.